čtvrtek 28. dubna 2011

Novinky ;)

Takže...Teď jsem se konečně dokopala k tomu, abych vám sem napsala nějaký keci týkající se mně XD Tak koho to bude zajíma, tak čtěte XD
Začneme asi tak... Velikonoční prázdniny =D Ve čtvrtek mě přinutili vylízt z postele už v 8!!! Chápete to? Tak brzo vstávat o prázdninách?! XD Naštěstí to alespoň mělo dobrej účel =D Konečně mám ZASE obarvený vlasy ;) Respektive ty hnusný peroxidový blond melíry, ze kterých už pomalu slízala tmavě hnědá barva, už mají zase stejný odstín jako zbytek mích vlasů - krásně tmavě-čokoládově hnědý ;)
A pak by jsme se mohli přesunout k Velikonočnímu pondělí... To probíhalo asi tak, že jsme se ráno sbalili a odjeli se podívat na "vodopády" a kdo-ví-jaký-jezírka-nevim-kde XD Ale furt lepší než se nechat "mlátit" XD
No a pak se přesuneme k úterý... Á la PŘIJÍMACÍM ZKOUŠKÁM NA STŘEDNÍ! Většina lidí se asi stresovala ale překvapivě - já vůbec ne! Vždyť jsem ani neměla proč, že? Já přijímačky dělala jen proto, aby máma byla spokojená a měla tu jistotu, že bych se dostala i na státní školu, tudíž mě nebrali jen pro prachy =D Řeknu vám... Jestli jsem si myslel, že čeština bude moje smrt a právě na ní ztroskotám, tak jsem se sakra sekla! Čeština byla opravdu celkově nejlehčí! Žádný vedlejší věty a další kraviny... Zato jak mi jde matyka, tak tady mi až tak nešla... A všeobecný? Naprosto v pohodě ;) A pak v Pardubicích testy z angličtiny pro rozřazení do jazykových skupin =D To bylo tááák lehký! =D
No a dnešek? Výtvarka se Spook Bree a slušný výtlemy XDDD To je jediný, na co se ve čtvrtek vždycky těším a bude mi to chybět =(
A teď zítřek... Ještě teď se šklebím xP Zase se "uvolním" z páté vyučovací hodině. Jedeme se ZUŠ na výstvu ve Svitavách, takže matyka mi může...něco XD A vzhledem k tomu, že se vrátíme až kolem 6 večer, tak pak jen přečtu twc blog a ostatní mí oblíbený blogy... A pak konečně - zase se Spook - ICQ a naše "Pustit žilou" XDDD

Takže? Četl tohle vůbec někdo nebo sem se s tím psala zbytečně? XDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...