neděle 3. dubna 2011

Něco o mě a jak jsem se dostala k TWC ;)

Tak...před nějakou hodinou jsem psala, že v podtatě můj blog slaví a nakousla jsem téma, jak jsem se dostala k psaní svých povídek a twincestu celkově...což souvisí samozřejmě s "mou maličkostí" ;) - takže perex - ;)

Takže...začnemě asi stylem dotazníku s "trošku" delšími a nedotazníkovými odpovědi na takový ty jednodušší věci -
Jméno a přezdívka:
No...jméno... to se mi ale vůbec, vůbec nechce nikde zveřejňovat protože mě samostné se nelíbí... Takže přejdeme k přezdívce... Saya-Mi Ishikawa...toť celá má přezdívka ;) a vznikla asi takhle - první anime, kterej sem viděla (Naruta nepočítám) byl Blood+ a kdo to viděl tak ví, že hlavní hrdinka, která musela zabýt svoji sestru-dvojče Divu, se jmenovala Saya - což se mi jak jménem, tak právě charakterem mooooc zalíbilo. A "Mi" je...jak bych to tak nějak... no... Je to vlastně část mého jména a vzniklo to vlastně tak, že mi kamarádka zkráceně říká Mii, sestřenice Mijiki... no a já to ještě zkrátila a je z toho to mí Mi ;) A Ishikawa... Znáte Visual Kei (ano, toť můj styl) duo Hangry & Angry? No tak Angry je vlstním jménem Rika Ishikawa a i když jsem předtím přemýšlela, že bych si dala po vzoru Miyaviho "Ishihara" tak mi došlo že to díky jeho...popularitě má na internetu jako přezdívku skoro každý... Tak jsem skončila u konečné verze Saya-Mi Ishikawa. A kdo by me chtěl hledat i na jiných stránkách než blog.cz tak na většině to mám napsaný (i kdybych měla přezdívku jinou... třeba na karaoketextech jsem přezdívkou Lissi117 kdyby mě někdo z vás chtěl hledat zrovna tam XD A ještě drobnmost - jsem BOHUŽEL jedináček!
Věk:
Ne že by se mi to líbilo, ale je mi 15. Řekla bych, že je to takovej blbej věk... Byla bych radši mladší nebo naopak starší, protože v 15ti vás všichni považujou za pubertálního výrostka =( Jediný, co se mi na tom líbí je to, že se mi dobře počítá, o kolik jsem od dvojčat Kaulitzových - přesně 6 let a 3 měsíce ;)
Stránky a internetové účty které mám:
No...začneme tím, že jsem měla - a vlastně ještě mám - dvoje eStránky, z nichž jedny jsou v podstatě pokračováním druhých kvůli nedostatku paměti a ani jedny nemám sama, ale jak už jsem psala v předchozím články - nudný, velmi nudný, takže sem ani nebudu psát adresu! Taktéž jsem kdysi měla blog o ničem XD. Pak tady je účet na karaoketextech - jak už jsem říkala - Lissi117. Pak jsou tady Osobnosti.cz - taktéž Lissi117 - ale to už v podstatě vůbec nepoužívám. Pak je tady YouTube - to jest Katarila, ale jako jméno tam už mám Saya-Mi. No...a to bude asi všechno... Možná ještě kdyby někdo chtěl ICQ - jméno Saya-Mi, číslo 377517430. A Facebook vám sem vážně nedám XD. Pak už mám asi jen tenhle blog, se kterým - na mí poměry - slavím úspěchy ;) Za což děkuju vám =).
Jak jsem se dostala k "zaměření" tohohle blogu (tudíž k TH a twincestu):
No to bylo tak...že to je dlouhá, přesto - podle mě - zajímavá, historie. S Tokio Hotel to začalo asi tak, že jsem na začátku února 2010 kupovala POPCORN, když jsem viděla, že není za 49Kč ale za 29Kč. No... samozřejmě tam byla upoutávka na koncert TH a tentýž den (nebyla jsem doma takže jsem u příbuzných měla i Óčko) dávali na Óčku TH speciál...a bylo to! Láska jak k hudbě, tak k jejich vzhledu! Aby jste rozuměli - nějakou dobu (na začátku jejich keriéry) jsem vůbec netušila, co to ten Tokio Hotel je XD Pak asi v roce 2008 jsem náhodou přišla k jejich plakátu a - to mi neuvěříte XD - řekla jsem si, že ten Bill je divnej XDDD A jedinej pěknej mi připadal Georg - na tom, že se mi líbil se ani teď nic nemění, ale teď se mi víc líbí ten "divnej Bill" XDDD
No a k twincest byla cesta trnitá XD. To bylo asi takhle - Náhodou jsem se přesně 4. dubna 2010 dostala k Cinema Bizarre slashi a myslím, že právě tam jsem narazila na Doris (tenkrát ještě její původní blog), která v té době psala jen "not related twincest" a od dorky jsem se rozběhla na všechny její odkazy až na jeden - twincest blog (vzhledem ke své inteligenci jsem opravdu věděla, co to "twincest" je)! Okolo toho jsem chodila tři měsíce jako okolo horké kaše! Až jednou mi zvědavost už opravdu nedala a na konci srpna 2010 jsem odkaz prostě rozklika a... XD Schválně, víte, co bylo dál? XD No i kdyby ne, tak já vám to řeknu XD Od té doby jsem až na vyjímky (nejsem doma, nemám prachy na net v mobilu, nebo jsem v zahraničí a na net v mobilu nemůžu) na TWC blogu denně a přiznávám, že na povídkách jsem závislá =D Dokonce jsem se už i tam jednu chvíli nudila a šla i na THF XD A myslím si, že tahle závislost mi vážně vydrží ještě hoooooooodně dlouho =D

Takže teď jsem myslím řekla úplně všechno co jsem chtěla, a kdyby chtěl někdo ještě něco vědět, tak do komentářu a já pak zase napíšu článek XD
Teď už ale musím opustit PC - určití lidé už mě vyhazují - takže zatím Tschüss, Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...