neděle 3. dubna 2011

Blog slaví a já si teda opožděně přeju XD

- perex -

Tak... A je to přesně půl roku a 19 dní co tenhle blog funguje... Za tu dobu jsem vystřídala...hm...4 designy... a víte co? Já vůbec nečekala, že to takle vydržím XD Ne že by moje předchozí stránky nevydržely i několik let ale to spíš proto, že většina článků byly zkopírovaný životpisy XD Takže já si sama přeju k tomuhle úspěchu a doufám, že mi to ještě dlougo vydrží XD Což myslím, že ano ;)
A krom toho... Slavím ještě něco XD To mi nebudete věřit, ale zítra to bude přesně rok, co jsem se náhodou dostala k Cinema Bizarre slash! A jak to s tímhle vším na blogu souvisí? To až budu mít čas, tak napíšu článek jak jsem se dostala k twincestu a psaní svých povídek...XD Na to se těšte, protože ta cesta byla docela dlouhá XD No nic... já zase mizím udělat z toho-něčeho-co-vypadá-jako-místnost-když-se-blíž-podíváte udělat svůj pokoj XD
Tak zatím Tschüss, Saya

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...