středa 16. března 2011

Miluju tě... ale kdo jsi?I. Díl 18. 1/2

Vím, že jsem si s tím dílem dala na čas XD a vyšel mi na dvě poloviny takže tady je ta první ;)
Autors: Spook-Bree & Saya-Mi

Bill: "Moc..." taky se usměju
Tom: Usměju se"To je dobře."
Bill: "A ty?"
Tom: "Mňami stačí?" usměju se "Jako důkaz." zapiju to všechno colou
Bill: "Stačí..."
Tom: "Okey." zasměju se a dopiju koulu
Bill: Sleduju tě a sám se taky napiju
Tom: Usměju se na tebe a koukám ti do očí
Bill: Pohled ti oplácím
Tom:Hraju si s piercem
Bill: Pohledem sklouznu na tvé rty
Tom: Hraju si s ním v puse a koukám z okna
Bill: Dopíjím colu
Tom: Pořá si saju pierc a koukám z okna
Bill: Hraju si s kuličkou v jazyku
Tom: Vrátím se myšlenkami zpět sem "Pojedeme?" usměju se

Bill: Podívám se na Karla
Karel: "Jo, pojedeme"
Tom: "Okey." začnu se zvedat
Bill: Taky se zvednu
Karel: Vezmu táci a odnáším je
Tom: "Odnesl bych to ale díky." usměju se na Karla a chytnu Billa za ruku
Bill: Propletu s Tomem prsty a usměju se
Tom: Políbím Billa na tvář a vycházím s ním ven
Bill: Šťasně se usmívám až do chvíle, než si vzpomenu na Andyho.
Karel: Jdu rychle za nimi.
Tom: Spokojeně si vykračuju
Bill: Můj úsměv jaksi...opadl.
Tom: Jdu k autu a myšlenkami jsem se trochu zbloudil ke dnešním záchodkům
Bill: Zamračím se. Nějak jsme tam toho chudáka nechali...bez vysvětlení. Je mi ho líto a...byl hezkej.
Tom: Měl bych se mu zejtra omluvit a možná ho nějjak...odměnit...
Bill: Asi...bych se mu měl omluvit. A trochu to vysvětli...
Tom: Byl fakt dost hezkej...jsem vůl že jsem ho tam taklhe nechal
Bill: Byl pěknej a...Byl pěknej? Moment! On se mi líbil...líbí se mi! Ale...co Tom? Tom je pěknej, Andy taky, ale...Toma miluju. Jo. Miluju Toma...
Tom: Pořád přemýšlím nad Andym a připouštím si že mě přitahuje
Bill: Miluju Toma...ale Andy je pěknej...docela sexy...Co? Sexy?
Tom: Nasedneme do auta a usměju se na Billa. Pořád myslím na Andyho...Byl sexy...takovej naddrženej ale bázlivej...
Bill: Ale jo! Byl sexy! Jenže Tom je taky sexy...je Tom víc sexy než Andy? Sakra! Tohle uvažování mě zničí. Povzdychnu si
Tom: "Co tak vzdycháš?" usměju se na Billa
Bill: "Ale nic...jen jsem trošku unavenej..." taky se usměju.
Tom: "Aha..."usměju se "Pojedem tam ještě tak hoďku nebo dvě...Můžeš si ještě pospat."
Bill: "Hmhm" zamumlám na souhlas a zavřu oči. Okamžitě vidím Andyho...Už zas? Škubnu sebou a rychle otevřu oči.
Tom: MYslím na Andyho....Měl pěkné tělo...No a v obličeji....tam je překrásnej to jo...
Bill: Oči zase zavřu. Kašlu na to, na koho myslím. Důležitý je, že vůbec myslím...tudíž dál myslím na Andyho.
Tom: Myslím an Andyho a hladím Billa ve vlasech
Bill: Měl bych si vymyslet pravidla, na koho můžu kdy myslet. Teď můžu myslet na...Andyho. Opřu se do pohlazení.
Tom: Měl bych mu to vynahradit...
Bill: Andy, Andy...chci ho vidět i bez Toma...a pak porovnat, kdo je opravdu hezčí...a nějak napravit ten dnešek.
Tom: Občas pochrupnu ale spinkám sladce
Bill: Ah! Podalřilo se! Spinkám a nepřemýšlím.
Tom:Objímám tě a spinkám spokojeně
Bill: Spokojeně spinkám a tulím se k tobě
Tom: Taky taky
Bill: Zavrtím se a otevřu oči. "Tomi..." zakňourám
Tom: Zamžourám směrem k tobě "Copak?"
Bill: "Hmmm..." přitisknu se k tobě blíž a zavřu zase očka "Nevím..."
Tom: Zašklebím se "Aha..." budit mě nemusel mno...ale co apoň ho můžu pozorovat... A líbat...ach ano líbat. Chytnu Billa za bradičku a políbím ho
Bill: Usměju se do polibku. "Vlastně jsem chtěl...tohle." usměju se a taky ho políbím
Tom: "Potvůrko..."zasměju se a políbím tě
Bill: Taky se zasměju a obmotám ti ruce kolem krku
Tom:Spokojeně si ho začnu líbat a chytím ho okolo boků
Bill: Zavrním do polibku
Tom:Usměju se a dál si tě líbám
Bill: Taky se usměju a hraju si s jedním ze tvých dredů
Tom: S úsměve, tě pozoruji a hladím tě ve vlasech
Bill: Usmívám se. Kouknu ti do očí.
Tom:Zaculím se a líbnu tě na nos
Bill: Zasměju se a pohledím tě po tváři
Tom: Opřu se do toho pohlazení
Bill: Usměju se a dám ti dětskou pusinku
Tom: S úsměvem ti jí oplatím
Bill: Položím si hlavu na tvé rameno
Tom: Hladím tě ve vlasech a spokojeně vydechnu
Bill: Přivřu očka a políbím tě na krk
Tom: Pohladím tě prstem po rtech a cítím že znovu usínám
Bill: Zavrním jak kočka a zavřu oči
Tom: zase usnu
Bill: Taky usnu
Tom: Dobře ty
Bill: Zase se k tobě tulím
Tom: Vezmu tě kolem ramen a spinkám dál
Bill: Obejmu tě kolem pasu a dál spinkám
Tom: Tisknu si tě k sobě a spím
Bill: Zavrtám se ti obličejem hlouběji ke krku a spinkám jak miminko
Tom: Taky spinkám a spokojeně oddychuju
Bill: Ze spánku se usmívám
Tom: Spokojeně spinkám dokud nás Karel nezačne probouzet
Karel: "Kluci vstávat...už jsme doma."
Tom: "Br..." oklepu se protože je zima
Bill: "U-už doma?" ptám se rozespale
Karel: "Ano, už doma..."
Tom: Nabručeně zavrčím a začnu se soukat ven z auta
Bill: Snažím se taky vylízt ven
Tom: Vylezu a podám ti ruku
Bill: "Děkuju" usměju se a chytnu se tě
Tom: "Tak ahoj..."(usměju se a políbím tě)
Bill: "Ahoj Tomi" Usměv ti oplatím.
Tom: "Počkej." špitnu a ještě tě chytnu za ruku "Sladké sny." špitnu a políbím tě
Bill: Taky tě políbím "I tobě" usměju se
Tom: "A Billi?" chytnu tě znovu za ruku "Pozdravuj mamku..." usměju se a znovu tě políbím
Bill: "Budu..." usměju se a obejmu tě
Tom: Když odcházíš nevydržím to "A Billi?" malinko vykřiknu znovu
Bill: Otočím se "Ano?"
Tom: Dravě tě začnu líbat "Pojď ke mě...." špitnu do polibků
Bill: "Dobře..." usměju se

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...