úterý 25. ledna 2011

Unbekannt Liebe - Picture by Tom K. =))

Tak...napřed proč je to v rubrice Drawings... Důvod je prostý XD Je to dílo mého bratrance ale...je to trosšku složitější...
Tak za prve: dílo bratrance je jen obrys a přibližný rozmístění barev
Za druhe: Jakej nápis to bude jsem vymýšlela já
Za třetí XD: Barvy jsem si taky určila sama
Za čtvrtý: Vybarvoval jsem to taky já XD(´Robin: Ale vybarvi si to sama! Já nerad vybarvuju. Já: Já taky nerada vybarvuju. Robin: Hmm...´Tak mi nezbylo nic jinýho... Myslím, že mi upadne ruka XD)
A ještě pár podrobností: Není to fixama jako v povídce - bohužel, ty jsem ´vyčmárala´ na Manga obrázky a komixy. Kdyby to někdo nepřečetl, je tam B-STYL.
Tímhle teda Robinovi děkuju - i když vím, že si to nikdy nepřečte...teda doufám XD Hlavně ať neví k čemu to je XDDD

Unbekannt Liebe - pics by Tom K. (By Saya & Robin)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...