pátek 14. ledna 2011

Slibovaná jednodílka a Down On You =D

Takže...teď přepisuju do wordu slibovanou jednodílku "Tomu ještě nerozumíš..." zároveň ´obědvám´ rýžový nudle - školní oběd á la dušená mrkev vážně jíst nehodlám - s rajčatovou omáčkou a tvrdým sýrem XD a do předchvíle jsem si psala s Emiin... A teoreticky bych měla za chvíli jet vedle do města do knihovny zaplatit pokutu - moc dlouho mám u sebe knížky XD - ale v tomhle počasí - taky u vás prší? - se mi vážně autobusem nikam nechce. Takže shrnuto a podtrženo...rychle se snažím přepsat jednodílku než přijdou rodiča a budou mi civět přes rameno - i když v povídce o sex vážně nejde - nemusí vidět jak si Tom a Bill vyzanávají city... - Oups! To sem prozradila trošku moc - i když nic nečekanýho, že? - ale ...konec keců a vážně jdu psát a jíst XD...no ještě teda Down On You...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...