čtvrtek 27. ledna 2011

Něco jako vykecávání se...XD

Začneme úterkem...: Zeměpis v PC učebně a výtlem XD Probírali jsme dopravu... Spolužák: "A pane učiteli, proč vy nemáte auto?" Učitel: "No...já auto nepotřebuju, vždycky když někam jedu, tak..." Spolužačka: "Tak se vožerete" XDDDUčitel: "Tys to zabily... Většinou se ožeru, ale ne vždycky...proto jezdím vlkem..." XDDD
Středa: Naše ´velmi oblíbená´učitelka objednala na středu program zdravé výživy...a ono to vyjímečně bylo k užitku... Byla tam nějaká doktorka a dělala prezentaci, do které zahrnula i alergie a antipatické chuti na ovoce...A podle příznaků jsem usoudila, že bych se jí ještě potom měla zeptat. Zeptala jsem se jí na jablka a vyjmenovala přízanaky (po jablku bez tepelné úpravy a jablečném džusu křeče a pálení žaludku, pocit že to hned vrátím kudy to přišlo...) a dozvěděla jsem se, že ona má to samé a tudíž mám antipatické chuti vůči jablkům...
Včera: Pardubice...soukromá ordinace zubního chyrurga...a poslední dvě osmičky venku... A jako ´bolestný´ DVD "Dokaž to!"
Dneska: Auauauau! Mám oteklou tvář =( Zato do úterka nejdu do školy... (S nateklou tváří mě tam nikdo nedostane XDDD) A objev videí s Andym Sixx ♥ *poblázněný pohled* XDDD A taky příprava na seminární práci z dějepisu na téma Druhá světová válka na kterou mám měsíc...a díky drahýmu strejdovi k ní mám materiály...jako Causa Kamikaze...=D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...