středa 5. ledna 2011

Miluju tě...ale kdo jsi?I. Díl 14.

tak pro dnešek vyjímečně díly dva...tak tady je i 14.
Bill: Vzdychám a přesunu své ruce na Tomův hrudník.
Andy: Jen zírám a mám pocit, že se vzrušením snad zblázním.
Tom:jemně mu jí koušu a hladím ho v rozkroku
Bill: Toužebně vzdychám a přivírám oči. "Tomi..."
Andy: Dám si ruku na rozkrok.
Tom:Kouknu na toho blonďáka "Nehon si ho a pojď za náma." pak se otočím zpátky k Billovi a jemně ho začnu líbat
Bill: Splupracuju a vzdychám do polibků.
Andy: Pokusím se vstaát.
Tom: Uspokojeně mu to oplácím  a jednou rukou se natýhnu po blonďákoj a pomůžu mu. Přitáhnu si ho k sobě a začnu ho hladit v rozkroku
Andy: Vzdychám.
Bill: Jsem jak v extázi.
Tom:Vjedu Billovi do úst jazykem a Rozepnu Andymu obratně pásek
Bill: Mám pocit, že... se vznáším.
Andy: Zase jen omámeně zírám. I když...tentokrát na toho Billa.
Tom:Začnu líbat blonďáka na krku a Billoj vjedu do trenek rukou
Bill: Zasténám.
Andy: Vzdychám.
Tom:Usměju se do blonďákova krku a jedu jazykem k jeho uchu. Vezmu Billův penis do ruky
Bill: Přerývaně se nadechnu a před očima vidím hvězdičky.
Andy: Vzdychám a nakláním hlavu tak, aby měl lepší přístup.
Tom: Stáhnu Billoj boxerky a líbám blonďáka na uchu
Bill: Přitisknu se na Toma a třu se o něj.
Andy: Vzdychám a po očku sleduju Billa.
Tom: Stčím ty dva k sobě a stoupnu si za Billa
Andy: "Oh!" Zavzdychám když se dostanu až k němu.
Tom: Usměju se a začnu líbat Billa ze zadu na krku
Bill: "Tomi..." zasténám.
Tom: Usměju se přejedu Billoj jazykem po krku a přitisknu ty dva víc k sobě
Bill: Zavzdychám a přitisknu se k tomu blonďákovi.
Andy: Chytnu ho za boky.
Tom: Usměju se a hladím toho blonďáka po zadku. Billa líbám na rameni a krku
Bill: Jsem úplně mimo. Je to...tak jiný, intenzivní...
Andy: Stisknu Billovi zadek.
Tom:Oba dva hladím po zadku a střídavě je líbám na krcích a tvářích
Bill: Vzdychám a to jsme zatím jen natisklí na sebe...nic víc...
Andy: Natisknu se na něj víc a když vidím jeho tetování na podbříšku začnu po něm palcem přejíždět.
Tom: Svými rty ochutnávám Billův lalůček a hraju si s blonďákovou bradavkou
Bill: Zasténám.
Andy: Zalapám po dechu.
TOm: Usměju se. Jemně Billa do lalůčku kousnu. Tak jako dravě. Blonďákovi zmáčknu bradavku a začnu mu rozepínat pásek)
Bill: Sténám a naklámím hlavu, aby měl Tom lepší přístup
Andy: Trochu mu pomáhám.
Tom:smívám se a nechám jeho kalhoty spadnout ke kotníkům. Bill už je bez kalhot. Začnu mu stahovat boxerky
Bill: Vzdychám a když mi je stáhne natisknu se na něj.
Andy: Sám si stáhnu i boxerky a natisknu se znovu na Billa.
Tom: Usměju se natisknu si ho taky na sebe a začnu ho líbat a hladit po vstupu
Bill: Vzdychám.
Andy: Otřu se o Billa.
Tom: Přitisknu nás všechny tři k sobě a otíráme se o sebe rozkroky. Líbám Billa na krku a Andyho hladím po zadku
Bill: Zakláním hlavu.
Andy: Otírám se o Billa.
Tom: Oba střidavě líbám a ruce mám všude na jejich tělech
Bill: Nesměle pohladím toho blonďáka po boku
Andy: Zase prstem mapuju hvězdičku na Billově podbříšku
Tom:Začnu líbat Billa dravěji a sjedu mu opatrně rukou do klína
Bill: Zalapu po dechu
Andy: Přejedu rty po Billově krku
Tom:Líbám Billa a okosuji mu spodní ret. Tak trochu omylem od trčím trochu Andyho a víc se natisknu na Billa
Andy: Klopítnu a málem spadnu
Bill: Zavzdychám a spolupracuju.
Tom: Jednou nezaměstnanou rukou pomůžu blonďákoj ale dál se věnuji spíše Billovi
Andy: Vypadá to, že jsem tady přecejen trošku navíc. Bohužel vzrušený, takže odejít nehodlám
Bill: Spolupracuju s Tomem a držím si ho za boky
Tom: Třu se svým rozkrokem o Billův zakloním hlavu a začnu líbat blonďáka
Andy: Váhavě spolupracuju
Bill: Taky se o Toma třu a hladím ho na bocích
Tom:Malinko k nám přistrčím blonďáka a začnu líbat Billa
Bill: Okamžitě spolupracuju
Andy: Přitisknu se k nim
Tom:Usměju se a líbnu blonďáka na rty potom se vrátím k Billovi
Bill: Usměju se do polibku a ruku přesunu na Tomův zadek
Andy: Snažím se o spolupráci i když mám vážně pocit, že tam nepatřím
Tom: Chytnu blonďáka za bok a políbím ho "Jak se vůbec jmenuješ?" zeptám se ho a natisknu ho vic ne nás
Andy: Andreas ale říkaj mi Andy
Bill: Nevím proč, ale líbí se mi oba. Ale...miluju přece Toma, ne? Ale jo, miluju. Ujišťuju se a nevím, proč nad tím přemýšlím zrovna teď
Tom: "Pěkný." usměju se a pejedu Andymu rukou po rozkroku. Začnu líbat Billa a hladím Andyho po zadku
Andy: Zavzdychám.
Bill: Nejistě mu to oplácím. Mé váhání mě děsí.
Tom: Slyším zvonění. Už několikáté za tu dobu co jsme v kabince. "Bože kolikátá teĎ byla hodina?" zeptám se do Billových polibků
Bill: "Netuším" zašeptám.
Andy: Od té doby, co jsme začali se tady něco změnilo. Cítím to.
Tom: Kouknu váhavě na hodinky "KURVA!." zakleju "Sakra tátové na mě čekaj. Někam mě prej vezou."
Bill: "A co chceš teĎ dělat?" zeptám se opatrně
Andy: Koukám z jednoho na druhýho
Tom: "Asi tam jít. Oba o mě maj strach od tej doby co mě přivezli z nemocnice." povzdychnu smutně a políbím Billa
Bill: "Hmm...to bys měl, vím jak jim je. Taky jsem se o tebe bál. Opravdu hodně." povzdychnu si
Andy: Vyjeveně koukám. Netuším o čem mluví. Postřehl jsem jen něco o nemocnici
Tom: Povzdychnu si "Ach jo..." sehnu se pro boxerky "Fakt mě to moc mrzí." řeknu omluvně a kouknu se na oba
Bill: "To je v pohodě. Mám jít s tebou?" zeptám se opatrně.
Andy: Začnu se oblíkat ale furt netuším, o jde
Tom: Usměju se "Jestli chceš. Bdu rád."
Bill: "Chci." taky se usměju
Andy: Oblíknu se a opatrně se zeptám "Mohl by mi někdo vysvětlit o co jde?"
Tom: Oblékám se "Cože? O co by měli jít?"
Andy: "Já jen, že se oba tváříte dost vážně..." řeknu tiše
Tom: "Vážně? Jak to myslíš? Teď jsem mimo já." koukám na oba. Co se děje?
Bill: Pozdvihnu obočí "Jako co se děje právě teď? Proč odcházíme?"
Andy: "No...jo." zmateně koukám
Tom: "Protože mě chtějí tátové." usměju se
Andy: "Aha" hlesnu jen
Tom: "Jasně." zasměju se "Mě to nedošlo že to nevíš." usměju se a kouknu na sebe. Jsem oblýklej
Bill: "Jdeme?" kouknu na Toma
Tom: Přikývnu a začnu se soukat z kabinky "Díky Andy. Rád jsem tě poznal." mrknu na něj a pomůžu ven Billoj
Bill: Jdeme ven. Ještě se rychle ohlídnu na Andyho. Vypadá pořád zmateně
Tom: "Moji tátové jsou teplý. Chápeš?" zasměju se a jdu ven ze záchodků
Bill: "Jo." zasměju se "Relativně jo."
Andy: Zmateně odcházím ze záchodků
Tom: Jdu ven s Billem v patách. Vidím tam tády. Omluvně se usměju.  Všimnu si že při pohledu na Billa jim ten úsměv trochu zmizí
Bill: Kouknu se na jeho táty. Znám jen Karla. Trošičku zavrtím hlavou, jako že stále vlastně neví, kdo jsem.
Karl: Malinko kývnu na Billa
Tom: "Ahoj Karle. Chci ti představit Billa. Kamaráda." usměju se
Bill: Usměju se na Karla sbolestí v očích.
Karl: Dělám, jako že Billa neznám. "Ahoj" usměju se na něj
Tom: "Poznal jsem ho vlastně včera. Je divnej." zasměju se
Karl: Pozvednu obočí a usměju se
Bill: Zasměju se tomu
Tom: "A kams mě chtěl vlastně vzít?  A co štěně? Jak se má Bill?"
Karl: "No, chtěl jsem tě vzít na kontrolu do soukromé ambulance..." začnu opatrně. "aby tě vyšetřili úplně." bojím se jeho odpovědi. "A Bill se má dobře"
Tom: "Ehm já...proč tam vlastně jsem? Nepamatuji si důvod být v nemocnici." nakrčím obočí
Karl: "No...to ti vysvětlíme cestou." usměju se na Billa "Bille chceš jet s námi? Myslím, že by si mohl taky pomoc s vysvětlováním."
Tom: "Jo chce jet s náma." tlačím už Billa do auta "Ale proč by ti měl pomoct s vysvětlováním?"
Karl: "No...to se taky dozvíš cestou. Mimochodem jedeme do Berlína."
Bill: Zmateně kouknu na Karla. "A co máma? Bude mít o mě strach."
Karl: "Ta ví že s námi možná pojedeš."
Tom: Pootevřu pusu jakože nic nechápu a nastoupím do auta "A co v Berlíně? Co tam?" ptám se nechápavě a začínám mít ve všem zmatek
Karl: "To se taky dozvíš cestou" usměju se na Billa. "Bille s tvojí maminkou jsem mluvil."
Bill: "Aha." na nic víc se nevzmůžu. To vysvětlování bude těžké.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...