středa 5. ledna 2011

Miluju tě...ale kdo jsi?I. Díl 13.

Bill: "Nevím proč, prostě mi nějak není dobře." povzdychnu si. No, vlastně vím proč, ale řešit to nebudu.
Tom: "Aha..." usměju se "Tak bysme se na to mohli odpoledne kouknout všichni tři." usměju se na oba dva kluky
Bill: Pousměju se. Až na to slovo tři, se mi to líbí.
Andy: Kývnu hlavou. Alespoň se budu moct zeptat, co se děje.
Tom: "Super." usměju se a ještě víc se usměju když uslyším zvonek na přestávku
Bill: "Uf!  Přestávka." oddychnu si.
Andy: "Hurá."
Tom: "Jo. Konečně." zasměju se a zavřu sešit "A najednou jsou oba šťastní)"

Bill: Opatrně se sehnu pro pití. Napiju se, a hned je mi líp.
Andy: Kouknu z okna. Nudím se, ale je to lepší, než učení.
Tom: "Meli by jste se vidět." zasměju se
Bill: "Proč? Jsme snad tak zejímaví?" usměju se.
Andy: "Dobrá otázka. Taky by mě zajímalo."
Tom: "Zajímavě otrávení." zasměju se "Oba dva. Znudění. Jo, jsme ve škole ale i tak." zasměju se "Dá se tu zažít spousta zajmavejch věcí."
Bill: "Například?" začíná mě to zajímat.
Andy: Sakra! Bere mi slova! Co asi zajímavýho se dá zažít ve škole?
Tom: Ukážu jim aby se naklonili abych mohl šeptat "Prej si to tu rozdali nějací tři kluci. TO je tak pět let zpátky." šeptnu a pak se zasměju "Vidíte?"
Bill: Pozvednu obočí. "To jako fakt?" zasměju se.
Andy: "Oh! Vážně?"
Tom: "Jo...prej jo. A pak se to vyšetřovalo. A přišli na ně. A vono nic. Normálně dostudovali. Nepamatuju si co s nima bylo dál." usměju se
Bill: Vyjeveně zírám. Nemám slov.
Andy: "Ty vole." je jediný co ze sebe dostanu.
Tom: "Taky jsem tomu nevěřil." usměju se. Líbí se mi jak jsou oba dva v šoku
Bill: "Woow:" je jediný, na co se vzmůžu.
Andy: Tak teď mi slova došly.
Tom: Zasměju se. "Na záchodcích...myslím kabinka...skara 9...myslím..."
Bill: "Oh!" vypadne ze mě.
Andy: "No sakra!" je jediný na co se zmůžu.
Tom: "Asi tak." zasměju se a koukám na to, jak jsou aby vyjevený a nevěřícně po mě koukaj
Bill: Jen zírám s pootevřenou pusou.
Tom: "Jednoho z nich jsem znal. Georg. Byl docela na pohodičku." usměju se na oba a napiju se svojí coly
Bill: "Ty vole!" řeknu potichu a pořád zírám.
Andy: Pořád nemůžu uvěřit.
Tom: "Konečně mluvíš a reaguješ. Jen ty ještě ne. Nějak moc v šoku." zasměju se a zrcnu do toho blonďáka
Bill: "Ona na to existuje i nějaká jiná reakce, než ty, co jsme tady řekli?" udiveně se ptám.
Andy: "Promiň, ale já už nemám slov." řeknu ohromeně.
Tom: Směju se "Noojono. Tahle škola. A to nebyli první. Ta kabinka má samý takový zážitky. Nějak moc oblíbená." směju se dál
Bill: "Woow! A jak ty to vlastně víš?" ptám se.
Andy: Zírám na ty dva. "To je...šílený!"
Tom: Zasměju se "Nevim oni se mi vždycky svěřovali. Sám jsem bi. Furt mě překecávali ale já jsem s nima nechtěl byli hrozně vyhulení." zasměju se
Bill: "Oh! No...teď už vážně nemám slov." řeknu ohromeně.
Andy: Jen zírám a nestačím se divit, co se dozvídám.
Tom: Směju se pořád. Jen koukám na jejich ohromený obličeje a smíchy mi tečou slzy
Bill: "Nesměj se!" řeknu malinko dotčeně.
Andy: Jen koukám z jednoho na druhýho.
Tom:"Proč?" sklidním se trochu
Bill: "Nemám rád, když se lidi okolo mě smějou, a já nevím čemu. Mám pak pocit, že se smějou mě. Proto." řeknu.
Andy: Stále jen koukám z jednoho na druhýho.
Tom: "Okey okey promiň." řeknu omluvně.
Bill: "To je dobrý." usměju se.
Andy: Wow. Tady se vážně dějou věci. A to nemyslím, jen tu kabinku.
Tom: "Ale už dlouho se v ní nic nestalo." řeknu zamyšleně
Bill: Zasměju se. "A mělo by?"
Tom: "Jo..." zajśměju se
Andy: Podívám se na Billa. Tak teď teprve zírám. Tohle znělo...nějak jinak.
Bill: "Vážně?" už se směju hodně.
Tom: "Jo. Určitě." zasměju se a přijde mi že ten blonďák nemůže bejt hetero
Bill: "Například?" dělám hloupého.
Andy: Jen nevěřícně zírám.
Tom: "Já nevím." drcnu do obou a zaculím se jak magor
Bill: Směju se a koukám z jednoho na druhýho.
Andy: Už se musím smát taky. Ty otázky byly...no...dost provokativní.
Tom: "No neříkejte že jste hetero." řeknu jakože nic a zasměju se
Bill: "Já to neřekl!" taky se zasměju.
Andy: "Já taky ne!" ušklíbnu se.
Tom: "Ještě že tak." zasměju se "V tom případě není nic stracené."
Bill: Koukám na něj s otazníky v očích. "Co například není ztracené?"
Andy: Jen oněměle zírám na ty dva. Je pravda, že jsou oba hezcí a mají...nějaké kouzlo. Ale ten s černýma vlasama...má ještě něco víc.
Tom: "Já nevim." zasměju se a pokrčím rameny
Bill: "Co není ztracené?" zeptám se znova důrazněji a snažím se zachovat si vážný výraz.
Andy: Zadržuju smích.
Tom:Vyprsknu smíchy "Neříkej že nevíš."
Bill: Už to nevydržím a začnu se smát. "Nevím." zase hraju hloupého.
Andy: Po tvářích mi stíkaj slzy smíchu.
Tom: Tlemím se jak magor a držím se za břicho "Ale ale...neskušenej tě budu muset poučit." vyprsknu znova smíchy
Bill: "Hmm..." dělám, že přemýšlím. "Tak jo!" směju se
Andy: Stírám si slzy z obličeje.
Tom: "Tak pojď." pořád se směju vstanu a podám mu ruku
Bill: Směju se a podám mu ruku.
Andy: Už se jen snažím přestat smát.
Tom: Týhnu Billa ven ze třídy "Jdeš?" křiknu na blonďáka pak se tlemím a táhnu Billa na záchodky
Andy: Otevřu pusu. Vteřinu váhám, ale pak se zvednu a jdu za nima.
Bill: Tlemím se.
Tom: Vtáhnu Billa na záchodky "Jupí nikdo tu nění." směju se a otočím se k Billoj
Bill: Zasměju se. "Nějak moc šťastnej, ne?"
Andy: Doběhnu za nima.
Tom: "No teĎ už úplně." zasměju se když vidim toho blonďáka a pak se usměju na Billa i na něj.
Bill: Usmívám se.
Andy: Kouknu z jednoho na druhýho a taky se usměju.
Tom: "Mno." hodím nevinej výraz a trochu přitisknu Billa ke stěně
Bill: "Uh!" ušklíbnu se a toho dalšího kluka tak nějak nevnímám.
Andy: Koukám na to a...wow! T vypadá zajmavě.
Tom: Usměju se tajemně a z obou stran si ho zablokuju rukama a malinko se na něj natisknu
Bill: Vzdchnu, obmotám ruce okolo jeho pasu a přitisknu ho k sobě.
Andy: Koukám na to. Hmm, líbí se mi už ten pohled.
Tom: Jemně ho políbím na tvář a natisknu se k němu svým rozkrokem a zaculím se
Bill: Zavzdychám a pánví se pokusím pohnout proti němu.
Andy: Oh! Moc se mi to líbí...
Tom:Usměju se a začnu ho strkat smějek ke kabince č. 9 a ohlídnu se na blonďáka
Bill: "Devítka..." zasměju se.
Andy: Jen...omámeně koukám.
Tom: "Jak jinak. To by od nás nebylo milé." zasměju se a vtlačím ho dovnitř. Kouknu na blonďáka jak omámeně kouká
Bill: "Ne, to nebylo." Zasměju se. Kouknu na toho blonďáka taky a usměju se.
Andy: Nevím co mám dělat. Motá se mi hlava...vzrušením.
Tom: Vyzívavě se na blonďáka usměju
Andy: Udělám několik kroků dopředu.
Bill: Přitáhnu si Toma blíž.
Tom:Zaculím se na Billa. Je vidět jak to chce. Obejmu ho okolo boků
Bill: Stupňuje se ve mně zrušení.
Andy: Udělám dalších pár kroků.
Tom:"tak pojď" špitnu Billoj do ouška a pak se mu o něj otřu rty
Bill: Zavzdychám a přisaju se rty Tomovy na krk.
Andy: Opřu se bokem o stěnu vedle kabinky.
Tom:Spokojeně zavzdychám a zajedu mu pod tričko rukama
Bill: Zrychleně dýchám a to mi zajel jen rukou pod tričko. Přivádí mě k šílenství.
Andy: "Oh!" dostanu ze sebe když vidím ty dva.
Tom: "Tak pojĎ taky." usměju se na blonďáka a dál hladím Billa pod tričkem a líbám mu ouško
Bill: Nakláním hlavu na stranu aby měl Tom lepší přístup.
Andy: Jdu teda dovnitř.
Tom: Všichniu tři jsme na sobě natisklí zavřu dveře a začnu líbat znova Billa na krku a blonďáka pohladím po břiše
Andy: Vzdychnu.
Bill: Taky zajedu Tomovi rukou pod tričko.
Tom: Líbám Billa na krku a Andymu začnu stahovat tričko
Bill: Vyhrnuju Tomovi tričko a občas kouknu na blonďáka. Tohle je tak...zatraceně dobrý. Zajímavý!
Andy: Trochu nadzvednu ruce, aby mu to tričko šlo líp stáhnout.
Tom:Hodím tričko na zem a začnu Billovi rozepínat pásek
Bill: Stahuju Tomovi tričko a zakláním hlavu.
Andy: Jsem úplně omámený.
Tom: Nechám si ho svléknu a začnu Billovi stahovat kalhoty
Bill: Začnu rozepínat i Tomův pásek.
Andy: Omámeně zírám.
Tom: Nechám aby Billovi spadli kalhoty ke kotníkům a usměju se začnu mu líbat bradavku
Bill: Zavzdychám a hládím toma povlasech.
Andy: Už nemůžu stát. Sesunu se podél zdi a zírám.
Tom:Hladím Billa po zadečku a přesunu se na druhou bradavku když mu ta první stvrdne

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...