úterý 21. prosince 2010

WIEDER KRANK

Tak zase nemocná... ale pro změnu žádná bolest hlavy ani teplota. Včera jsem se tak nějak chtěla ulít z tělocviku a simulovat...ale jsou lidi, kteří mě uprosili ať cvičím. Jenže než jsem vyšla schody do převlíkárny udělalo se mi vážně blbě - spíš jako alergie, kdy se mi špatně dýchá a žaludek mám jak na vodě - takže jsem nakonec nesimulovala ale ležela v rohu tělocvičny na žiněnkách. Celej zbytek dne mi bylo pořád stejně...a když jsem měla večer opravdu hlad, uvařila jsem si špagety, který jsem nakonec nedokázala sníst. Teď přemýšlím, jestli mám zkusit sníst zbytek těch špaget, jestli to není nebezpečný... Vim jen to, že si teď vážně půjdu lehnout, protože v tomhle stavu tady dlouho sedět nevydržím...                                                              Takže...tekové to mdlé Tschüss...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...