pondělí 20. prosince 2010

Frustrace...frustrace...a zase frustrace...

Víte kde je duše? Tamto místo, kde to bolí? Myslim, že sem ji našla. Když si přiložíte ukazováček přesně mezi klíční kosti, do toho důlku a další tři prsty dáte pod něj asi v centimetrovém rozestupu...tak tam někde to bude...tam to bolí...tam zůstanou jizvy...tam cítíte strach, samotu...ale i štěstí...i když já tam cítím asi spíš tu samotu a bojím se, aby mi skrz to místo někdo neublížil...je to takový prázdný místečko...když nemáte nikoho, kdo by ho zaplnil a nedovolil, aby tam někdo vyrýval další šrámy po kterých zůstávají jizvy. Docela FRUSTRUJÍCÍ...
Stejně jako když vás jen komandují, nikdy ani nepohladí...pochválí jen tehdy, kdy už jednou řekli, že jste něco neudělali (nevšimli si toho) a vy se jim připomenete s tím, že už je to dávno hotový...a ještě to nemyslej upřímně...akorát jim vadí, že musej přiznat chybu... Což je...FRUSTRUJÍCÍ!!! Chci jen trošku obejmout...Kdo mě obejme? Nikdo. Což je? Ano...zase FRUSTRUJÍCÍ!!! Awwwwwww!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...