středa 24. listopadu 2010

Miluju tě...ale kdo jsi?I. Díl 2.

Autors: Saya & Spook Bree
Bill - Saya
Tom - Spook Bree

Tom: Nemám v hlavě nic jiného. Malinko do něj drcnu a potom se přihlásím "Můžu se jít vych...ehm. Na záchod?"
Bill: Byl to náznak? Ne, to je blbost! V duchu se okřiknu. Líbí se mi jeho drzost, líbí se mi jeho chování celkově, líbí se mi jeho oči... Mezitím co takle přemýšlím odejde. Podívám se na hodiny a ...už jen 10 minut. 10 minut a pro dnešek škola končí. Ach jo...já se na něj chci ještě dívat...
Tom: Nasraně chvilku čekám na něj na záchodej a potom se vrátím zpátky do třídy. Sedí tam. Stejnějako když jsem odcházel. Znovu si sednu a kouknu na hodiny. 5 minut do konce školy.
Bill: Po chvíli se vrátí... podívám se na něj...jeho výraz se trochu změnil. Nevypadá tak mile jako před chvílí. Ještě 3 minuty a 40 sekund mám možnost se na něj dívat, musím toho využít.

Tom: CHvilku se na něj koukám "Proč jsi tam nepřišel? Čekal jsem..." zašeptám co nejtišeji
Bill: "Ehm...promiň, a co přesně si mi chtěl?" taky zašeptám. Musím se trošku ušklíbnout, když zjistím, jak dvojsmyslně to znělo.
Tom: "Ehm..." stichnu. Nějak nevím nějak mu chci něco říct. Něco v tom smyslu že se mi líbí. Jestli má čas nebo tak.  Jen se na něj usmívám a koukám mu do očí. Má je překrásné
Bill: Vypadá dost v rospacích...no, to sme dva. Dívá se mi do očí a usmívá se...moc hezky se usmívá, má vážně krásný oči. Musím se usmívat taky.
Tom: Pořád se na něj culím a vpíjím se mu do očí. Zazvoní. Já nepřestávám. Je překrásný. Takový dívčí ale... Líbí se mi jak se usmívá.
Bill: Zazvoní se...ale nějak mi to je jedno. Začínám v bříšku cítit motýlky. Je to vůbec možný?
Tom: Malinko se přiblížím obličejem k tomu Billovu. "Kluci, musíte odejít musím zamknout." stojí nad náma učitelka. Nenávistně se na ní podívám.
Bill: Oh shit! Byl mi tak blízko...proč se ta megera musela objevit zrovna teď? Frustrovaně zakňučím.
Tom: Seberu tašku. Hodím na ní ještě pár nenávistných pohledů. Ona se ušklíbne. Vylezu ven ze třídy.
Bill: Taky si vezmu tašku a jdu za Tomem.
Tom: Koukám jestli vyleze. Prosedně sleduji dveře. Oběví se v nich. Musím se usmát...
Bill: Usměju se na něj. Něco bych řekl...ale nějak nevím co. To je divný. Hodně divný...nestává se mi často, že bych neměl slova.
Tom. "Kaže...." snažím se prolomit ledy. "Ehm...no..." nějak koukám do země a čumím jeko vypatlánek. Strašně se culím. Nikdy jsem nedělal to c odělám. Na přátelství a na vztahy nejsem...Ale Bill mě uchvátil jako nikdo
Bill: Nevím co chce říc...ale tak nějak tuším, že to bude pro něj dost těžký.
Je nervozní a já taky.
Tom: Přistoupím k němu "Máš čas?" polknu na sucho a dívám se mu do očí. Jsem malinko v tranzu...Ale on mě má v hrsti
Bill: Mám pocit, že omdlím. A to se mě jen zeptal, jestli mám čas. "Ehm...jo." Vymáčknu ze sebe.
Tom: Opatrně si ho přitáhnu za boky. Nechci ho nějak obtěžovat. Ale on mě k tomu vysloveně nutí.
Bill: Vydechnu když si mě přitáhne a pomalu se k němu přitisknu.
Tom: Obmotám ručkama jeho boky. Trošku se k němu přiblížím obličejem.
Bill: Obmotám mu ruce okolo krku a taky se přiblížím.
Tom: Polknu na sucho a přiblížím se k němu rty.
Bill: Vteřinu váhám...pak se lehce otřu o jeho rty.
Tom: Riztluče se mi srdce a vpiji se do jeho krásných rtů.
Bill: Vpíjí se mi do rtů...nebráním se. Spíš naopak, spolupracuju. A motýlci v mém bříšku se zbláznili.
Tom: Spolupracuji. Vychutnávám si to. Opatrně mu vjedu ručkou pod tričko.
Bill: Ah...vjel mi rukou pod tričko a mě se to moc líbí. Jemně mu sjedu bříšky prstů po páteři.
Tom: Začnu ho strkat po slepu k záchodkům. I tak ho líbám.
Bill: Pomalu se poslepu přesouváme k záchodkům. Líbáme se...Líbá krásně.
Tom: Nohou rozrazím dveře ale líbat tě napřestávám. Vtáhnu tě dovnitř a zavřu.
Bill: Když zavře dveře přitisknu se k němu ještě víc. Stále se líbáme ale už mi dochází vzduch...musím se odtáhnout.
Tom: Nadechuji a vydechuji. Málem jsem se udusil.
Bill: Rychle se nedechnu. Natisknu se co nejvíc na něj...potřebuju ho cítit.
Tom: Líbám ho dravěji a můj jazyk chce taky spolupracovat. Rukama ho pevně držím za zadek aby ho třeba nenapadlo mi utéct
Bill: Líbám ho s vášní. Drží mě tak, abych mu třeba nemohl utéct, ale to teď vážně neplánuju.
Tom: Jednou ručkou si ho držím a druhou mu jdu pod tričko. Jemně mu vjedu jazykem do pusy.
Bill: Úplně mě zamrazí. Pomalu mu začnu vyhrnovat tričko. Spolupracuju.
Tom: Zvednu ruce. Ani by mě nenapadlo se bránit.
Bill: Na vteřinu se odtáhnu abych mu mohl to tričko stáhnout. Hned jak to udělám, zase se přitisknu na jeho rty.
Tom: Stáhuju mu ho taky.
Bill: Natisknu se na něj a rukou přejedu po jeho břišku. Má pěkný svaly...
Tom: Stáhnu mu tričko a hodím ho na zem. Vydechnu vzrušením když vidím jeho tělo. Zdobené kérkami a propíchlou bradavkou
Bill: Usměju se, když mě sjede pohledem a vydechne. Oh shit! Právě sem se odtáhl a už mi chybí jeho rty.
Frustrovaně zakňučim a zase je zajmu.
Tom: Přejedu mu ručkou po propíchlé bradavce a potom po hvězdičce.
Bill: Tohle mě přivádí k šílenství. Můj piers a hvězda...moc citlivá místa. Vzrušeně vydechnu.
Tom: Ďábelsky se usměju. Sehnu se a políbím mu jemně hvězdičku
Bill: "Oh!" Ujede mi sten. Začnu rukou přejíždět jeho svaly... moc se mi líbí...vzrušují mě.
Tom: Jeho stén mě vzruší a zčnu jeho hvězdičku zasypávat polibky
Bill: Už se nesnažím zadržovat steny. Nemá to cenu. Sakra to je...nepopsatelně úžasný!!!
Tom: Jeho vzdychy mě naprosto uchvácejí.  Začnu mu cucat bradavku a jednou ručkou ho hladím po zádech a druhou po zadečku
Bill: "Oh!" Přejíždím mu rukou po pátěři až k zadečku.
Tom: Jsem nějak...až moc vzrušený. Dál mu cumlám bradavku a rozepínám pásek.
Bill: To sem tady vážně teprve několik hodin? Takový pocity bych měl mít až po několika měsících...ale...tohle není jen fyzická přitažlivost...já... ho asi miluju! Když mi rozepíná pásek, jsem už hodně vzrušenej...a myslím že to de dost dovže vidět.
Tom: Stáhnu mu je i s trenkama. Jy vybavený. Dokonce velmi. Narovnám se k němu a začnu ho znovu líbat
Bill: Líbáme se ale... dlouho to nevydržím a frustrovaně zakňučí jako že chci právě teď něco jiného.
Tom: "Copak?" usměji se ďábelkskya líbám ho na krk
Bill: "Co asi? Chci něco jinýho...hned!" Zašeptám vzrušenš.
Tom: "Hm...nadrženej?" zeptám se a ďábelsky podzvihnu obočí
Bill: "Jo! A neříkej mi, že ty ne!" Zasičím a ušklíbnu se.
Tom: Pohledím ho po zadečku "Hrozně..." šeptnu ti do ouška
Bill: "Tak už to udělěj! Jinak se ti tady brzo skácím!" Zakňučím.
Tom: "To bych nedovolil....Ale není tu rubrikáč." ušklíbnu se.
Bill: "A co chceš dělat? Nechat mě tady takle?"
Tom: "Když ti nebude vadit...že tu bude bolet." ušklíbnu se a políbím tě
Bill: "Kašlu na bolest!" vyjeknu. "Chci to teď hned!"
Tom: Zasměji se "Teď?"
Bill: "Udělej cokoli ale zbav mě toho nebo vážně omdlím"
Tom: Ušklíbnu se ďábelsky. "Chci tě" zašeptnu ti do ouška a jemně ti ho skousnu. Přejedu ti prstem po vchodu
Bill: "Tak si mě vem!" taky zašeptám
Tom: "Miluji tě.." šeptám ti do oška. Chytnu tě za boky a začnu do tebe vstupovat
Bill: "Já tebe taky...oh!"
Tom: Opatrně přirážím a cumlám ti lalůček
Bill: woow to je... chci něco říct ale nemůžu...ten pocit...
Tom: Vzdychám. Bill je úžasně úzký. Líbám ho na bradavku ve které má kousek kovu
Bill: Začínám taky vzdychat...já věděl, že ten piers je dobrej nápad, ale že až tak?
Tom: Jrmně mu ho olizuji a stále opatrně přirážím. Nevím jak moc to Bill chce
Bill: Stále do mě přiráží...je to nádherná pocit, ale... "Víc Tomi" zašeptám
Tom: Chtivě přikývnu "Jak moc?"
Bill: "Hodně!" zakňučím
Tom: Pevně chytnu Billa za boky a začnu silně a dost rychle přirážet. Cítím jeho prostatu
Bill: "Oh!" vzdychám. Dotkl se mojí prostaty
Tom: Chci víc. Snažím se ze všech sil. Vyzdvyhnu ho na patapet a pokračuji.
Bill: vůbec jsem nečekal, že to může být tak krásný...po tom, co se stalo před rokem sem tomu vážně nevěřil. Vyzdvihne mě na parapet. Začnu ho líbat a vzdychám mu do úst.
Tom: Sténám mu do úst a tvrdě přirážím. Obejmu ho a vjedu mu jazykem do pusy
Bill: Cítím mravenčení v podbříšku... "Tomi, už..."
Tom: Ještě přitvrdím a zrychlím. Dravě ho líbám a začnu mu ho honit
Bill: "Tome!" vykřiknu mu do úst, prohnu se a vyvrcholím
Tom: Vyvrcholíme zároveň. Vyjeknu ti do úst. Přítáhnu si tě k sobě a obejmu tě
Bill: Přitisknu se k tobě a vydýchávám se. "Tomi...já tě vážně miluju!"
Tom: "Já tebe..jako ještě nikoho." vydeuji a hladím tě po zádech
Bill: Přitisknu se k tobě ještě víc a i když jesm unavený, nepustil bych tě ani kdybych usnul. Už nikdy.
Tom: "Měli bychom jít... za chvíli tu bude uklízečka."
Bill: "Jo...to měli..." pomalu se sesunu z parapetu azačnu se oblíkat
Tom: Nštvaně zakňučím když z tebe vyjdu
Bill: "Jak...jak to bude dál? Myslím jako s náma...bojím se, nevím jak dlouho tady zůstaneme. Nechci být bez tebe."
Tom: "Nikam tě nepustím." usměji se na tebe a začnu se oblékat
Bill: Taky se usměju. Ale přesto mám strach. Tom říká, že mě nikam nepustí, ale já si nemůžu vybírat. Povzdechnu si. Kdyby tak věděl...
Tom: Vidím Billovu smutnou tvářičku "Copak?" chytnu ho za bradičku a podívám se mu do očí
Bill: "Stejně se bojím... Já si nemůžu vybírat. Kdybych mohl, už nikdy bych odsud už nikdy neodešel a byl na vždycky s tebou." dívám se ti do očí
Tom: "Šel bych s tebou."
Bill: "Děkuju...Tomi." Trošku se usměju
Tom: Políbím tě "To tě trápí?"

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...