pondělí 3. srpna 2015

Táborový kostým - azték

Ták... můj desetiletý bratranec v sobotu odjl na tábor s tématem "Aztékové" a jak to už u nás bývá, kostým jsme mu připravovaly s tetou na poslední chvíly. Nápad měla teta, dala mi k dispozici její tuniku, žlutý kruh (původně část výzdoby její třídy), fotku opeřeného draka, voskovky, a vlny. A tak jsem se dala do práce... bohužel po jednom večeru vybarvování mi jaksi ruka už nechtěla sloužit (znáte to... po prvním zánětu šlach se všechno se*e) a tak dovybarvoval bratránek se sestřenkou a v pátek večer jsem ještě háčkovala šňůry na zdobení a nakonec jsem to celé lepila lepící pistolí... No, všichni jsme s tím spokojení a já doufám, že se to dalším táborníkům bude taky libit ;)
- perex -





...fotky nejsou nijak upravované i když by to alespoň kontrast upravit chtělo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...