čtvrtek 16. října 2014

Konec léta

...a troch i začátek =D nebo dobře, jinak - mám dojem, že část je zhruba z 15. července, pak pár fotek z blíže neurčitelné doby =D prostě když to vypadalo, že přijde bouřka a nad tím bazénem to vypadalo zajimavě a pak je tem část ze srpna - to je ta, kde je už zlatý obilí a... no prostě popořadě =D

jo, těch duh tam bylo víc nad sebou... bohužel, cestou do kopce se mi to blbě fotilo =))


pohled z okna ostravské fakultní nemocnice na okraaj ostravy...




aneb když to vypadá na slejvák, vy přikryjete bazén a ono se nic nekoná =D


a to už je u nás... vydala jsem se na kole do štítů na milkshake a kouknout, jestli nebudou na můstcích skákat...





je to teda nehezky mázlý ale můj mobil má holt strašnej zoom...



a tady už jedna moje projížďka na bruslích








můj oblíbenej svlačec

a večerní mlha u nás v kotlině =)

a druhý bruslení... mám dojem, že poslední den v srpnu




a tydy je jedno moc vydařený grilování - stihli jsme ugrilovat než začalo lít ;)



foceno za jízdy...


a pak ještě takovej dodatek... jedna z knížek mého dětství, minulej týden jsem byla poučena, že prej nikdy nebyla moje, ale strejdova a že já jsem si ji jen přivlastnila =D



Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...