pondělí 18. srpna 2014

V momentu nabraná odvaha

Fuuu, tak dobře...
Víte, jak jsem psala poslední článek? No, tak tady ještě mám potřebu sdělit, že jsem se trefila a uvažovala o "P" den před jeho narozeninama =D No, kdo by to byl řekl? =D
Tak a teď trochu vážně... dneska jsem si nasraně hodila na fb status "Proč vždycky tak váhám a pak už je pozdě?" a následně jsem sdílela forku:
s popiskem "áno a zase jsme u toho... a je to, že nemám odvahu výmluva?". Od jedné dotyčné se mi dostalo odpovědi "neni... ja tu odvahu mela a odpovedi jsem se nedockala".
Když si to člověk spojí s narozeninama... původně jsem mu jako spousty dalších popřála na profilu - bez odezvy. Tak jsem si po tom výše zmíněném komentáři řekla "teď nebo nikdy" a nevim kde, ale někde jsem prostě sebrala odvahu a nakonec popřála i do zpráv...
Vím, že to zní jako maličkost, blbost, ale upřímně, pro mně je jen to přání velkej krok a srdce mi buší nervozitou z toho, co bude, jak kdybych uběhla maraton =D No nic, uvidíme, co se bude dít, ale dneska už jdu radši spát =D (hih, nějak mi to spravilo náladu =D)

PS: Kdybych tady plácala nějaký nesmysly, tak si toho, prosím, nevšímejte =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...