sobota 7. června 2014

Bývalá, stávající a budoucí neaktivita

Tak jo... vzhledem k tomu, že sem podle statistik (ne těch blogových) denně pár lidí zabloudí tak by asi měli vědět, co se to tu ehm... dělo, děje a bude dít - respektive, že se na mém blogu už pár měsíců nic nedělo, v tuhle chvíli se taky pořádně nic neděje a že v následujícíh třech týdnech toho taky bude málo...

Za mou bývalou neaktivitu může moje snaha opravdu se učit a být dobrá a pocit porážky a následná labilnost proto, že se mi to nepovedlo tak, jak bych chtěla. Stručně řečeno, stala se ze mně šprtka - ráno vstanu,po vykonání takových běžných věcí jako oblečení se, líčení se, najezení se, se dopravím do školy. Ve škole prosedím dkoro celej den - 3x týdně do 4, jednou do 3 a jednou do půl druhé - a potom se dopravím na intr, kde se začnu učit na písemky na alší den a v pondělí a ve čtvrtek se ještě dostavím do Goethe-zentra na lekce němčiny od 5 do půl 7. Po němině se vrátím na intr a zase se učím, občas až třeba do půl 1 ráno a pak jdu spát a celý koloběh se opakuje další den.

Za mou stávající neaktivitou stojí prozměnu šprtání se proto, že jsem si musela uzavřít známky ze všech předmětů o 2 týdny dřív - tedy do tohoto pátku - a bylaa to neskutečná makačka ale výsledek stál za to.

No a za mou budoucí neaktivitou stojí to, proč jsem si musela uzavřít známky takhle brzo - zítra v 7 ráno odjížním na třítýdenní praxi do Německa a bohužel v bytě připojení na net nebude, takže jestli se tady objeví něco krom toho, co přednastavím, tak to záleží na tom, jestli najdu v Querfurthu nějakou slušnou kavárnu s wifi.
Abych pravdu řekla, na jednu stranu se na praxi těším, na druhou stranu se ale opravdu bojím - jedu s 5 dalšíma holkama ze školy ale žádnou z nich neznám a se dvěma z nich budu na pokoji. Ale těch holek jako takových se nebojímm, problém je v tom, že nejsem otevřená osoba, co se hned s každým skamarádí - já se radši držím trošku vzadu - a ona mi potom bude učitelka, která tam snáma bude druhou polovinu praxe, vyčítat, že nejsem dost společenská a kamarádská atd. atd.Jinak mám už sbaleno až na kosmeziku, léky a knížku všechno, takže doufám, že se nic nepo*ere. Je jen jedna další věc, co mě děsí - jedeme minibusem, zítra v sedm ráno a přijet máme kolem jedné odpoledne, v těch tropech a mě v autech zrovna hej nebývá...

Jinak jestli se mi teda povede dostat k internetu, ttak vám sem hodím fotky z raní návštěvy sekáče u Nataši - já prostě nemůžu jinak, ona dovezla hračky, konkrétně plyšáky, ušitý nejspíš z ponožek, a jsou tak strašně roztomilý =)
A dostala jsem kotě, který ale nemůžu mít u sebe, protože mi to taťka nechce dovolit a tak asi zůstaane u dotyčné, který mi ho dala a bude moje jen jakože duševně ;)

No a teď mizím na grilovačku a pak něco přednastavím a tím se loučím s naší drahou republikou na hezkých pár dní.

Tschüß! Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...