sobota 3. května 2014

A znovu Bill

Ták jo.... posledně jsem psala něco jako "a do neděle tady bude třetí portrét" no a do neděle to je, jen o pár týdnů později no xD
Faktem je, že se mi pořád nezdál dost dobrej, takže jsem ho upravovala a upravovala dokonce i po tom, co jsem ho poprve naskenovala a chtěla dát na strs-portraits takže jsem zase upravovala a skenovala znovu a pakjsem ho navíc musela změnšovat, protože měl víc než 4 Mb a stars-portraits dovoluje maximálně 2 Mb... zabralo to času a nervů... nechtěla jsem snižovat pixely aby si to zachovalo ty detaily takže jsem změnšovala velikost jako takovou asi na pětkrát než jsem se konečně dostala pod 2 Mb...
1. část

2. část


a klasicky je obojí rozklikávací...
no a taky se musím pochlubit s tím, jak jsem pokročila s digitální kresbou, aneb zase Bill, tentokrát konkrétně nos (celej obličej ještě není k dispozici xD)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...