pondělí 24. června 2013

Vodoznak a smysly a nesmysly s ním spojené...

Byli jste se kouknout na srdce blogu? Ne? Ale to byste měli - dvojnásob pak, pokud jste už zaznamenali problémy s vodoznakem přes své obrázky na blogu... Odkazuji přímo SEM na Standův článek.

Ono to totiž s tím vodoznakem není tak lehký, jak to vypadá... Měl by se zobrazovat při vyhledáván obrázků v googlu, aby jakože zvýšil návštěvnost - někteří si totiž prý stěžovali na to, že jim novej systém googlu návštěvnost snížil. Jenže - na googlu jsem jen tak namátkou zadala pár vyhledávání a schválně najela na obrázky odkazující na blog.cz - měl by tam být vodoznak s textem "pro plné rozlišení klikněte zde". Za prvé, nikde jsem ho nenašla - absolutně nikde a to jsem hledala takový věci, u kterých by si člověk řekl, že budou i na blogu nejvyhledávanější. Pak - některým se vodoznak zobrazuje ale rozkliknout stejně nejde. Poté - některým se zobrazuje i přes obrázky na samotném blogu (viděla jsem i u Schmetti). A nakonec - kopírovala jsem povídku i s jejím banerem do wordu a vodoznak se mi zobrazil ve wordu přitom na obrázku předtím vůbec nebyl.

A nakonec bych si trošku postěžovala na Standu (ale nemyslím to nijak jako urážku, ačkoliv to tak může vyznít).
Veškeré komentáře a dotazy, které toto jen trochu kkritizovaly anebo se ptaly na to, jestli by to nebylo možné vylepšit tak, aby to nedělalo neplechu - včetně všech mých - Standa smazal. Z čehož vyplývá, že článek na Srdci blogu není ani náhodou tak málo čtený a už vůbec není tak málo komentovaný - to jen Standa je opravdu pohotový a stíhá rychle mazat.

A na úplný závěr bych dodala asi toto:


PS: Doufám, že mi za tohle Standa nesmaže celej blog, protože jsem se na něm opravdu dost virtuálně nadřela a bylo by mi to dost líto *přemýšlí o zálohování úplně všeho, co za existenci svého blogu publikovala*

EDIT: 14:35
Takhle tto vypadá v bloglovin´

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...