středa 19. června 2013

Konečně konec

Tak, zase nějaký keci ode mně =D

Abyste věděli, dneska se rpo mě uzavřely známky, páč zítra jedu k doktorovi a na jeden den pak už do školy nemá cenu jezdit. A co víc? "Vyhodili" nás ze školy s tím, že když je v učebnách 34 stupňů, tak už se tam prostě nedá učit, tak ať jdeme domů - záviďte =D ...takže já stihla vlak ve 12 a teď už si vegetím u větráku =D
Co se týče vysvědčení, tak mi nakonec vychází jedna 4... Proč? koukněte na předchozí článek a pochopíte =D
Ale musí se pochlubit - z něminy za 1 a dějiny kultury jsem taky stáhla z 3 na 1 ;)

A jinak... přeju míň úmornýho vedra všem a zatím se mějte... já si jdu trochu pouklízet pokoj =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...