úterý 7. května 2013

Ten hnusnej pocit...

...když vás nevyberou na 3-týdenní praxi do Německa...
Opravdu mě to mrzí, upřímně - chce se mi brečet... Vybrali 6 lidí, z toho 3 od nás ze třídy... nejhorší na tom je, že jedna dotyčná vybraná být neměla a tak šla za ředitelkou a vydupala si to =´(
A mě by celkem zajímalo, jaký jsou přijímací kritéria? Co musím udělat? Lidi vybírá komise ssložená z asi 4 učitelů... a prej to není o známkách... o čem to je mi ale nikdo neřekl.
Sice bude příští rok to samý, ale jsou 4 třídy němčiny po zhruba 10 lidech a z nich vyberou 6 - jaká je asi pravděpodobnost, že jednou z nich budu já? =´(
Byla jsem v Německu sice nedávno ale jen na dva dny a jediný, co jsem měla možnost říct, bylo "danke"... Upřímně - bojím se mluvit a ta praxe by mi mohla pomoct - první týden je něco jako adapťák, kdy jsou hry typu vyšlou vás do města se slovy "zjistěte od místních tohle a tamto" což člověka donutí mluvit...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...