pátek 24. května 2013

Harmonogram praxe xD

Tak...abyste věděli alespoň něco víc, než že mám prostě praxi... dostali jsme od učitele zadané úkoly k vypracování a jeden z nich vypadá takhe: Vypracujte podrobný harmonogram praxe. A tak na tom dělám už od prvního dne, loni se to učilteli zdálo dobré, tak to letos dělám stejně. Jen... no, řekněme, že přemýšlím, jestli to mám na konci odevzdaat takhle, nebo si radši něco navymýšlet xD
...jako obvykle zmenšený kvůli nahrávání a rozklikávací kvůli čtení

No a dál... stihle jsem přednastavit večerní twincestní chvilku až do pondělka, takže to by bylo... a pak... no, pak už vlastně nic... jen si postěžuju...

Jezdím přes skoro celou Ostravu dvakrát denně a tahám se s noťasem - když jedu na desátou tak i s krabičkama s obědem - a ve věčně plný tramvaji půlhodiny stojím...no, z té tašky dosst bolí za krkem a ještě to, jak je to tu na recepci CK udělaný... no, dvojnásobná bolest za krkem. Ale pravda, můřu si vybrat - bolest noh vs. bolest za krkem - můžu tu totiž buď stát, nebo sedět na dost blbé židli u super-vysokýho pultu... A pak... ach, ta alergie, ta alergie! Z nosu mi teče jak z vodovodu, oči mě pálí... a kapky na obojí jsem nechala doma - 155km od Ostravy =D Nakonec můžu být vděčná za to štěstí, že kapky do očí nejsou na předpis a kapky do nosu - jedny z těch, které norálně užívám, taky ne ;D

No nic, za necelou hoďku končím, tak si dám sprint na trolej =D abych stihla oba dva následující přestupy... jinak kdo by se za mnou třeba chtěl zajít podívat, tak do CK Fischer v centru - ulice A. Macka vedle OC LASO =D ať mám alespoň s kým pokecat když se tu většinu času nudím =D celej další týden bych tu měla být od 12 do 6 =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...