čtvrtek 16. května 2013

DSDS foto a animace

Tak... konečně jsem se dokopala k tomu, hodit sem všechny (nebo alespoň většiny) fotky a animace, který se mi zalíbily ;D ...a u kterých jsou sem tam nějaký twincestní momenty ;D
no, a protože jich je hodně... - perex -










bleh.. Lisa *kyselej škleb*





tak...tuhle jsem našla na fb s komentem typu "jak sladké úsměvy", já bych řekla spíš "jak hrané úsměvy"...

ten Tom se tváří tak... jak bych to popsala...em... jako by říkal "no jasně, všuchni ti to žereme, Bille, i s navijákem"











awww... tady mu to tak slušelo...


ty jehho "baculatý" tvářičky =D mám pocit, že se vrací k době dlouhých černých vlasů a tvářiček jak křeček xDDD


...a pár perliček ná závěr xD


Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...