pátek 1. března 2013

Bill - 28.2.2013 montáž



já si prostě nemohla pomoc... a chtěla jsem být první, kdo zveřejní montáž =D no? povedla? já se opravdu snažila, v tuhle dobu už jsem totiž mohla obědvat, ale já ne, já radši udělala tohle =D

abyste pochopili - včera jsem byla v Olomouci u doktorky a přece nebudu platit další 100km cestu do školy a ze ško - no tak jsem zůstala doma a myslela, jsem, že by mi někteří lidé mohli pomoct s ročníkovkou, jenže ti nechtěli, tak jsem se vrhla na tohle hned, jak jsem tu fotku viděla ;) i když ten jeho porost na tváři nemusím, myslím, že mu tohle opravdu sluší - ano, konečně se mi zase opravdu líbí Bill =D ale pro můj pokoj je montážka =D takže teď si jdu uvařit těstoviny - už mám vážně hlad =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...