středa 14. listopadu 2012

Můj zlobivej model 3. (1/2)

autor: B-Kay

"A to si jako myslíš, že ti tu krysu vezmou do hotelu?", Tomův hlas zněl spíše pobaveně, protože moc dobře vědel, že zvířata tam nemají co dělat, ale moc rád by si vychutnal Billův ksichtík, když by mu hotelová služba hezky vynadala. "Cože? A-ale já myslel,že budu bydlet u tebe", špitl Bill a uvnitř si gratuloval nad dokonale zahraným divadílkem zmateného andelíčka. "P-počkat,jak u mě?", žbleptl Tom nechápavě a pozoroval, jak se Bill při řízení smutně kouká na okolité domky. "Víš,já nemám rád hotely. A Harry mi slíbil, že-", chudáček ani nemohl pokračovat a už byl zbrzděn Tomovým nevěřícným zvýsknutím. "Tak Harry ti slíbil"  ,povzdechl si a složil hlavu do dlaní. "Do čeho sem se to dal?!", šepl zroněně spíš sám pro sebe, a jelikož měl tvář v dlaních, nemohl si všimnout, jak se Bill na něj pobaveně ušklíbl. Tohle ještě není všechno Tome... ty si mě tedka užiješ víc než dost...

No co, s Billa se díky mamkiným lžím stala malá mrška, která chtěla Tomovy oplatit všechnu tu bolest, kterou mu spůsobil právě on. A že ji nebylo málo... "Tak hele, ale tu krysu mi do bytu nedáš", řekl Tom rozhodně, zatímco pobavenýmu Billovy ukazoval směr, kterým má jít, aby trefil k Tomovu bytu. "Ale Toms je můj mazlíček, to chceš abych jej vyhodil na ulici?", zakníkal a smutně svěsil tvář mezi ramena, i když by se ted ve skutečnosti nejraději rozbrečel smíchem. XD. "Máš na mě dávat pozor a ne mi dělat naschvály", fňukl a hraně popotáhl. Což na Toma asi opravdu zapůsobilo, jelikož pak už vůbec nenamítal. "Tak jo,ale bude na chodbě", řekl rychle, když oba dva vylezli z Billova auta. "Divně to tu smrdí", nakrčil fajnovej nosík a zhluboka nasál čistej vzduch beze známky zápachu. Tom nad ním jenom nevěřícně pokroutil hlavou. "Seš moc fajnovej. Tak,a ted si vezmi tu myš a kufry, já zatím jdu odemknout", zaškeřil se na černovlasýho chlapce, kterej se v mžiku tvářil totálně zdrceně.
"Ty mi ani nepomůžeš?", špitl a nevěřícně hleděl na Toma, kterej už už mizel ve dveřích. Ten se zamyšleně podíval na jeho křehké tělíčko a poté malinko povolil. "Tak tedy jeden kufr ti pomůžu", řekl nakonec a mířil znovu spátky k autu…
Nakonec to však dopadlo uplně jinak, protože zatímco on chudáček tlačil Billovy mega kufry až do třetího patra, jeho ctěný bráška si zatím v ručičkách pyšně nesl svou myšičku xD.
"Co tam proboha máš? Kameny?", neodpustil si Tom nepříjemnou poznámku nad Billovým mega zavazadlem. Ten jenom s omluvným ůsměvem pokroutil tvářičkou a poté znovu šlapal schody za Tomem. "A proč tady není ani výtah?". "A proč ty musíš být tak otravný?!", prolétlo Tomovy hlavou, protože než konečně stanuli před jeho dveřma, Bill se stihl zeptat ještě asi na 5 dalších věcí. "Takže, poprvé - nečekej žádnej luxus, je to obyčejnej byt, ty takovej nemáš určitě… a zadruhé - já se k tobě nebudu chovat jako tvůj sluha jasný?", ohradil se ještě dřív, než by mu Bill zase něco nakomandoval. "Jasně", usmál se na něj zářivým ůsměvem, zatímco potají vymýšlel, co dalšího mu provede xD…
Tom tedy opatrně odemknul, a hned byl přivítán svým miláčkem. "Ty máš…psa?", Bill se malinko opoměl a proto první část otázky řekl spíš nadšeně, pak se ale uvědomil a znovu nasadil svůj nevinnej výraz malího čertíka. Tom se na něj pousmál a tak nějak mu ty kufry nakopal dovnitř. Bill nejdřív pejska mile pohladil po hlavičce a poté se rozhlédl kolem. Tom mezitím s odporem položil tu malou chlupatou potvůrku na stolek u okna. "Tome, to ne. Tomas nemá rád přímé sluníčko", řekl Bill spíše histericky a rychle utíkal k Tomovy, aby dal svého miláčka na jiné místo. "Co třeba tady?", sladce se usmál a položil morčátko vedle Tomova gauče. "No tak to určitě! Já tu chlupatou potvoru nechci v obýváku", řekl Tom nekompromisně a až když si všimnul Billovo vydešenýho pohledu poznal,že to asi malinko přehnal. "Fajn,tohle byl ale poslední ústupek", prodral skrze pevně sevřené rty, a kdyby mohl, vybouchl by. "Děkuju", pípl Bill nevinně a opéatrně si napravil dlouhé pěstěné vlásky. "Tak,  a kde budu spát?", zeptal se mile a vesele se rozhlížel kolem, jestli tady neuvidí ještě jeden pokoj. Tahle hra na rozmazlenou primadonu jej neskutečně bavila a už jenom při pohledu na rozčilenýho Toma měl chut se smát xD. Byl neskutečně roztomilej, jak se mu krabatilo čelo a on nadudraně kopal do všeho, co mu přišlo do cesty. "Na gauči", řekl a postele se vzdát tedy rozhodně nemínil. A už vůbec ne, kvůli téhle otravě. A prej velevážený Magdeburský model! To jeho bráška by byl na jiné úrovni než tenhle namyšlenej rozmazlenej skrček, který mu už hezky lezl na nervy! Ale jednou si přznal. I přes všechny tyhle nedostatky byl neskutečně přitažlivej a bylo na něm něco, co Toma doslova svádělo…

autor: B-Kay

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...