pondělí 9. července 2012

Sázka, aneb vítězka a poražená

Who-o!!! Sakra já mám takovou radost =D No ale od začátku...
Před půl rokem jsme se s kámoškou vsadily... "Do konce školního roku budeš mít kluka... a já ti garantuju, že to bude Danny" - moje slova. Naproti tomu její "Ti garantuju to samý... A o co se to vlastně vsázíme?" No a skončili jsme u kýble zmrzliny - ta, která prohraje ho kupuje té druhé...
No... A já vyhrála. Jsem nehorázně nadšená! Ne, ne za ty zmrzliny, ale za ni... No, pravda, že výhra té druhé zmrzliny zrovna úžasná není... spíš až žalostná... Jí to nehorázně přeju a sama zase zůstávám "na ocet"... Ne, že bych si z toho nějak dělala hlavu, už jsem si zvykla že přitahuju jen ty idioty... nejspíš prostě nejsem "dost normální" pro alespoň trochu normálního kluka xD
No OK, konec vykecávání =D Te´d jsu dočíst, podruhé, povídku "A Beautiful Disaster" od bmccray... Je to kouzelný =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...