pondělí 23. července 2012

Dess na přání

Takže... vzhledem k tomu, že se dost nudím - hlavně teď přes prázdniny - a baví mě dělat designy, ale svůj si nechci měnit každou chvíli... No... Prostě si řekněte, když budete chtít udělat dess - samozřejmě napište do komentů...
Mám jen podmínky
- Nejlíp s TH
- Popřípadě J-Rockery... Preferuju Alice Nine, GazettE, SuG, atd... líp se mi dělá, co se mi líbí =D

...Pak taky... barvy, řekněte si jaké barvy byste si představovali... ale nezaručuju vám je, když se mi to s tím nebude líbit, tak takový nebudou... nejlepší by bylo, dát mi sem mail, icq, nebo faceebook ať vám můžu poslat předběžnej náhled... kdybyste náhodou chtěli něco upravit nebo tak...

To by vlastně mohla být všechno... Pokud teda nechcete dess s obrázkem, kterej ste si vybrali... kdyby jo... tak tady máte můj mail... Ale napište mi do komentů!!! a zároveň mi danou fotku (fotky) pošlete na mail

OK... takže ten mail... Lissi117@seznam.cz
Prosím - NESPAMOVAT!!!!!

Dobře... konec vykecávání.. Zatím ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...