pátek 29. června 2012

Punk-Gothic lolita respektive já

No... dalo mi to dost práce... Upřímně... hlavně ta spodnička =D Víte, jak se hodí tylová spodnička ze svatebních šatů mojí mámy? =D Bylo docela náročný udělaat z něčeho, co sahá až na zem, něco, co sahá sotva do půlky stehen =D trvalo to hodiny a hoddiny... ale je to =)
No... a další práce byla se zúžením trička... to víte, ze "sekáče" trošku širší, ale líbilo se mi a za tu cenu... no neberte =D
A kdyby to někoho zajímalo... tak ta černá sukýnka je z Gate, ale mám ji už asi 2 roky...

Prostě taková, zatím provizorní, lolita

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...