středa 4. dubna 2012

"Situační zpráva č.2" xD

Okay, okay... ten smajlík za názvem asi není moc vhodnej... teda byl by, kdyby mi bylo do smíchu, jenže jsem hooodně nachlazená a "umírám" na rýmu.
No ale teď k věci - Notebook mám zpátky!!! A všechny soubory v něm mi zůstaly i když stýček prohlásil, že kdyby věděl kolik tam mám filmů tak se mi na to vykašle xD
Takže... zase by to tu mělo relativně dobře běžet ;)
A další věc... Ten koncert BVB mi vyšel a jedu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teď už jen zbývá domluvit si jednu noc u známých a koupit lístek ;) takže taky doufám, že tam alespoň někoho známýho uvidím =) A samozřejmě pak snad budu i fotit =)
No... takže teď přeju všem šklolákům, studentům středních škol a jejich učitelům krásné prázdniny... a všem ostatním příjemné volné pondělí ;)
Samozřejmě že tímhle přáním pro tenhle týden s články nekončím ale pak bych na to zase zapoměla =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...