středa 11. dubna 2012

Malé "nastínění situace a jablko, co vypadá jako pomeranč - a překvapivě - pomeranč, co vypadá jako jablko...

Tak... aby jste věděli, co se to zas děje... Takže... Když už mám notebook tak se samozřejmě musí podělat něco jinýo - v tomto případě moje ruka. Po dvou zánětech šlach v pravé ruce to chce vyrovnat, takže - nevím čím, ale - uhnala jsm si zánět i do levé (Jsem pravák tak chápu, že na pravé to je z kreslení a psaní, ale levá?) Takže teď už zbývají jen záněty v nohách aby to bylo komplet...
Ok... tak dál... Ráno jsem byla na chirurgii a - světe div se - mooooc hodná paní doktorka se nechala ukecat jen na ortézu... Při psaní zprávy se na mě tak podívala - já už s ortézou na ruce - a zeptala se mě "A vážně nechceš radši dlahu?" Bylo to docela milý, protože v Šumperku by se ukecat nenechali (osobně vyzkoušeno xD)
No... a z toho plyne, že moc psanýho tady nebude... tohle je asi poslední sáhodlouhej článek minimálně na následujících 14 dní - protože s rukou mám zakázáno hýbat a upřímně i kdyby ne, tak mě zápěstí bolí dost na to, abych to dama nedělala - a jen pravou rukou sse mi hrozně špatně píše...

No a teď to cosi pomeranšo-jablko-něco... některý ty komenty totálně zabíjí ;D
- perex -

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...