sobota 14. dubna 2012

Andy Biersack by me

Tak... ve čtvrtek jsem se na intru - jako obvykle - nudila, jenže mě lákalo vyzkoušet, jak se pracuje s grafitovou tyčinkou (pro ty, co neznají - jako by jste vytáhli tuhu z tužky jen s tím rozdílem, že tohle má asi centimetr v průměru a není ve dřevě, jen zabalený v papíru) co mi kopuila máma... a tak jsem přemýšlela, koho nakreslit... hledala jsem v obrázcích v notebooku a narazila jsem na Andyho.
Řeknu vám, kreslilo by se mi líp, kdybych si to mohla levou rukou pořádně přidržet, takle jsem se o to mohla opírat jen loktem, aby se mi to nehýbalo a abych si nezšpinila ortézu...
- perex -

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...