neděle 18. března 2012

A jsme v...

Tak teda spíš já jsem v... Přestal mi fungovat notebook a nějak nikdo nemá tušení, co s tím. Samo o sobě by to nebylo tak hrozné, jenže dneska večer už se zase sunu na intr, takže tady nečekejte nijak moc článků.
Mrzí mě to. A to hodně... měla jsem tam připravené animace, spoustu rozdělaných montáží a fotek - hlavně z pátku a z mobilu už jsem je vymazala, takže jestli mi přeinstalují celý noťas a všechno vymaží, tak je bohužel neuvidíte =(
A to není řečeno, že s tím někdo něco udělá už tento týden... je možné, že si budu muset počkat do příštího pátku na rodinnou oslavu a zaúkolovat strýčka - počítačovýho experta...
No... takže do pátku toho tady asi moc nebude... možná, jestli budeme mít v hodině ICT chvíli volno tak sem něco hodím...
Zatím, kdo by se chtěl kouknout na ty animace tak ty jsem včera stihla nahrát na photobucket a odkaz je v menu
Tak zatím... dneska už nic nečekejte - tady v PC absolutně nic nemám =(

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...