pondělí 30. ledna 2012

Kytarové lekce od Yua

Wow! Wow! Wow! Nedivte se jestli tadyy budou nějaké překlepy ale já mám normálně pocit k zešílení!!!!!!!!
Když se Yu na facebooku ptal, kdo by chtěl od něj lekce kytary přes skype a já jsem odpověděla, nečekala jsem, že vážně přečte všechny e-maily které jsme mu do komentářů dali... A světe div se! On je vážně přečetl a napsal nám zpětně e-mail s podmínkami! Upřímně jsem tady na intru normálně zařvala radostí, když jsem se na mail přihlásila... a ano, vím, že je to rozesílaný hromadně ale já prostě....Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mállem to se mnou vážně seklo! Nevím, jestli za to může samotnej mail nebo cena jedné lekce ale prostě........... Normálně přemýšlím, že bych to i za tu cenu dala.... i když s takovou asi další dny tady strávím obíháním po městě a sháněním brigády xD ale vzhledem k tomu, jak dobrej je kytarista... Noo vážně o tom uvažuju!
pod perexem screen e-mailu

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...