sobota 3. prosince 2011

Fakt děsnej člověk...

...Nebo teda víc lidí včetně mě. Vysvětlení? No tak asi takhle:


1) Moje vychovatelka na intru - s oblibou mi říká "ty jsi taková křehká víla, já si tě musím hlídat", což podle ní znamená, že mi kouká do notebooku a snaží se mě donutít abych s ní chodila na jógu... "musíš se uvolnit, uvolnit mysl... měla by si se mnou chodit na jógu nebo tak něco... nemyslím, že by ses dostatečně uvolnila když děláš montáže a píšeš... to totiž pořád vykonáváš nějakou práci a musíš nad ní přemýšlet..." Grrrrrrrr! Nejsem křehká víla!!! A montáže atd. jsou pro mě skutečným uvolněním! Nesnáším, když mi někdo takhle kecá do života! Ve středu jsem jí na tvrdo řekla, co si o těch jejích kravinách mysslím a ona mě ve čtvrtek neprávm za něco seřvala a nařkla mě, že mám nejmíň uklizenej pokoj na patře - to vše jen proto, že jsem si dovolila říct svůj názor!

2) Moje máma - ne že bych ji fakt neměla vůbec ráda, ale víte co to je, když vás neustále komanduje, když je všechno, co uděláte, popřípadě neuděláte, špatně? Dneska po poledni jsem si mysslela, že by to konečně mohl být jeden z mála klidných víkendů... A jak jsem se mýlila?! Stejně jako minulej týden, kdy mě ráno seřvala, a já kvůli tomu nemohla pak na "neoficiální minisraz TH" do Olomouce by to nebyl víkend, kdyby mě neseřvala zase za úplnou blbost!

3) Já - ano, ano - já! Většina mích zlozvyků jsou spíš takové blbosti, které dělám snad i ráda, z hecu... ale tohle mě fakt začíná štvát - kdo je tak blbej, aby když jí čokoládu u notebooku, ji nechal tak "šikovně" položenou, že vedle ní leží horká baterka a z druhé strany na ní proudí horký vzduch z ventilace?! Já! A toho se prostě nezbavím... Já vím, je to jen malá blbost, ale mě to prostě štve =(

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...