čtvrtek 20. října 2011

Živelná pohroma 39.


autor: B-kay

Tom se na zářícího Billa něžně zahleděl. Tak moc jej mrzelo, že teď musí tuhle nádheru v jeho očích zničit, ale lhát mu tedy rozhodně nechtěl. Jednou se malinko s kámoškou opil a nakonec se spolu milovali ve vaně. Ale nebylo to pro něj nic moc... Vlastně to pro něj nic neznamenalo, protože si z tohohle divného prožitku pamatoval akorát neskutečnou bolest hlavy a také divný pocit v podbřišku. S tou kámoškou se pak nějak nepohodli a dodnes spolu nemluvili. A Tom vlastně vůbec neměl potřebu ji někde potkat. Byla mu úplně ukradená... Narozdíl od Billa, který byl pro něj středem vesmíru... Proto jenom smutně pohlédl do bratrových očí, které se malinko překvapivě rozevřela a Tom v nich pořád mohl číst nedozírnou lásku.
"Jednou jsem se s jednou holkou nejspíš miloval ve vaně," šeptl a nemohlo mu uniknout posmutnění Billova pohledu, který doteď čišel štěstíčkem.
"Aha," vydechl malinko zklamaně a svůj pohled zabodl na Tomovy dlaně, které jej začaly něžně hladit po štíhlých ramenou. "Ale pro mě ta holka nic neznamenala... Vlastně pro mě nikdo neznamenal tolik jako právě ty, šmoulo," špitl a chtěl si jej nějak udobřit, avšak Billova tichá věta jej dosti překvapila.
"Já se na tebe nezlobím, jenom jsem chtěl, aby to bylo naše poprvé takhle," špitl a konečně napřímil svůj pohled, aby se mohl střetnout s neskonalou hloubkou Tomových očí. Ten se málem rozesmál nad Billovou rozkošností a naléhavě se vpil do jeho rtů.
"Ale tohle bude naše poprvé takhle... Protože já se ještě nekoupal obklopen lesním ovocem a sladkou jahůdkou k tomu," usmál se a něžně přejel konturu Billových plných rtů, které se pomalounku zvlnily do krásného úsměvu.
"Miluju tě, Tomi," špitl a jemně jej políbil na bradičku.
"Já tebe víc," zašeptal Tom a napěněným prstem mu na líčko namaloval malé srdíčko.
"I když jsem takovej nešika?" tichá slůvka se vynořila z Billího rtů, spíše jako tichý příslib, že se bude snažit být opatrnější a hlavně!-nebude napadat klackama své kamarády xD přesně tak, jako nedávno Daniela, který byl jeho první obětí xD...
Ještě chvilku se vydrželi něžně mazlit a vzájemně si vlíbávat do horkých rtů bezednou lásku, než Billa začalo tlačit do bříška něco, co se dalo jen očekávat...

"Když já se neskutečně stydím," pípl tiše Daniel, který se prostě nemohl jenom tak svlíknout před Andym! To mu prostě nešlo do hlavinky. Zatímco se váleli na posteli v těsném objetí, Andy se mu pokoušel jenom jemně naznačit, zdali by mohli dneska překročit tu pomyslnou hranici vztahu kamaráda s kamarádem.
"Prosim tě, přede mnou?" zeptal se Andy s širokým úsměvem zjevně velice pobaven Danielovou ostýchavostí.
"Víš, když… J-já ještě nikdy nebyl... Ještě nikdy-," chudinka meruňka se neuměla ani vykoktat, jak strašlivou nervozitu právě cítila. Jeho nahé tělo totiž ještě nikdy neviděla cizí očka, než ta jeho. Takže se teď cítil malinko nesvůj, i když věděl, že Andy je jeho srdíčku nejbližší. Hned za ním následovala dvojčátka, která mu opravdu hezky pomohla - tedy hlavně Bill, díky kterému měl na hlavě hezkou bouli xD. Ale přesto jej tihle dva prostě uchvátili. Měli mezi sebou nádherný vztah, který by jim mohli lidé jenom závidět... A Daniel byl jedním z nich... Tedy doteď, protože teď měl konečně šanci poznat svou pravou lásku...
"Počkej tady," špitl směrem k Andymu, který jej právě něžně líbal na hladké kůži jeho bělostného krčku, a poté rychle vyběhl do malé koupelničky, která byla sice menší, a v pokojíku, ale byla dost útulná. Tam ze sebe opatrně svlíknul všechno oblečení a své nahé tělo ukryl pod nadýchanou látku modrého župánku, který mu dokonale padl. Když se vrátil zpátky, Andymu málem spadla čelist, jak se nemohl vynadívat na tu dokonalost... Daniela totiž pokaždé viděl jenom v upnutých džínách a přiléhavě tmavým triku... Ale v sladkém župánku tedy určitě ne...
"Slib mi, že toho pak nebudu litovat," zaštkal, když se k němu Andy přiblížil na minimální vzdálenost.
"Já ti to slibuju, Dane... Já nejsem Timo, moje dlaně na tvé hebké kůži nepálí, ani moje rty po tobě nekřičí ošklivé slůvka... Protože každičká částečka mého těla tě miluje," vydechl a po nekonečném soupeření s uzlíčkem na župánku nakonec souboj vyhrál a jemu se naskytl pohled na Danielovo nahé, avšak nadmíru dokonale křehké tělíčko. "A teď seš jenom můj," zašeptal mu vábivě do ouška a něžně přejel ukazováčkem linii Danielových zad. Když mu jako odpovědí přistálo v uších jako odměna táhlé zasténání, věděl, že může pokračovat dál...

Netrvalo dlouho a Billovy prstíky na nohou si za nekonečného líbání Tomových rtíků poradily s uzávěrem na vodu, která teď spěšně začala odtékat potrubím a pomalounku odhalovala jejich nahá těla... Jejich polibky byly teď horlivé a hladové a jejich doteky působily už jenom na pohled mravenčení v bříšku... Jejich horká těla se po chvilce válela v prázdné vaně, obklopena jenom jemným nánosem jahodové pěny a směsi lesních plodů. Tom si s Billovými rty už nehrál jako před chvílí... Teď je náruživě kousal, olizoval, mazlil se s nimi v tvrdé hře, která neměla konce, až dokud jeho ručka nenašla mezírku mezi jejich těly, kde něžně pohladila Billův vzrušený klín. Ten jenom chudáček dokázal otevřít rty v němém výkřiku a poté se jeho víčka třepotavě zavřela, jak jej Tom začal něžně hladit. "Prosím... víc," vydechl táhle a ještě proti Tomově dlani malinko přirazil...

autor: B-kay

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...