neděle 16. října 2011

Živelná pohroma 35.


autor: B-kay

"Tomi," špitlo to křehké stvořeníčko, které se ještě před chvílí skácelo ze schodů a teď si s ostrou bolestí při každém pohnutí mnulo naražené stehno, na kterém mu právě vznikala velká modřina. Přes slzičky, které neustále stékaly po jeho zdrcené tváři, ještě dokázal rozeznat, že osoba, která právě držela Tima pod krkem, je Tom.
"Já ti říkal, že se jej nemáš ani dotknout! Seš snad hluchej? Nebos mi nerozuměl?!" křičel po něm Tom ještě pořád vyděšený z Billova pádu. Ještě štěstí, že hned, jakmile se za Billem zavřely dveře, ucítil uvnitř takové zvláštní prázdno, které jej přinutilo otevřít rozespalá očka. Jenomže stihl doběhnout akorát tehdy, aby viděl, jak jeho láska padá dolů. Teď si už ani neuvědomoval, jestli mu Timo udělal dva monokly nebo tři, protože věděl, že on mu jich udělal mnohem víc a hlavně si tím bránil svou lásku... Bill se už nedokázal dívat, jak Timo Tomovi ubližuje. Jeho rty byly rozbité, ale pořád vracel Timovi stejné, ne-li silnější údery. "Tomi už ne," vzlykl tiše Bill a byl by se i mezi ně rozběhl, jenomže bolavá noha mu to jaksi nedovolovala.
Tom prudce přitlačil Tima na stěnu a napřáhl ruku.
"Tak si bouchni, Tomi. Když ti to pomůže," zašklebil se falešně Timo i s rozbitým nosem.
"S hajzlama jako ty, si nebudu špinit ruce. Nestojíš mi za to. Ale já tě varuju naposled," sykl Tom a s nenávistí v očích se na něj zahleděl. Pak jej stejně jako jej prudce na stěnu přitlačil, teď zase pustil. Timo ještě stihl na Billa varovně kouknout a poté se už ztratil za dveřmi pokoje. Tomův pohled se naléhavě stočil k nevinnému klubíčku, které se krčilo na schodech, usedavě plakalo a natahovalo po něm packy. Dredáček se rychle rozběhl dolů a padl na kolena hned vedle Billa. Zoufale jej vzal do své náruče a naléhavě jej k sobě tulil.
"Miláčku, jsi v pořádku?" šeptal a slíbával mu drobné slzičky, které mu na tváři ulpěly, aby mohly být smeteny těmi dalšími. Teď mu bylo úplně jedno, jestli je uvidí celá Timova banda nebo ne. Prostě to takhle cítil a nedokázal se krotit... "Ty blázínku, proč si jsem šel sám?" zeptal se naoko přísně, ale pak jej znovu stulil k sobě.
"Když já chtěl jít jenom na wc... A-tys tak hezky spinkal... Já tě nechtěl budit, Tomi," vzlykl Bill a jemně Toma pohladil po opuchlých rtech. Tomi se na něj nedokázal dlouho zlobit. Jeho krásně našpulené rtíky a posmutnělá kukadýlka mu to prostě nedovolovala.
"Tak pojď, půjdu s tebou a pak si půjdeme ještě lehnout, hmm?" malinko se protáhl a poté dlouze zívl. Bill se pomalu vymrštil do stoje a útrpnou grimasu horké bolesti skryl za lehkým úsměvem. Tom s ním došel, až ke dveřím, a když se za Billem znovu zavřely s bolestným výdechem se skácel k zemi a malinko si pohladil ošklivou modřinu, která byla jenom důkazem Timovy rány. Tom však také, jak se zavřely za Billem dveře, bolestně vydechl a pohladil si odřenou tvář. Měl tedy pořádný monokl. A ty rty... Ale hrůza. Ale za Billa by se pobil s kýmkoliv...

"Timo mě zmlátí, uvidíš," špitl lehce Daniel, který si spokojeně vykračoval lesní cestičkou a kolem pasu jej hřály Andyho dlaně.
"Jenom by se tě zkusil dotknout," řekl odvážně a znovu se k Danovi lehce sklonil, aby jej políbil. "Seš strašně krásnej, víš to?" zašeptal a jemně přejížděl ukazováčkem po jeho hebkých rtech. Daniel se sladce usmál.
"Dneska mi s tebou bylo moc hezky, Andy," vydechl tiše a už jenom při vzpomínce na to krásné jezerní líbání a to mazlení, se musel sladce usmát. "Víš... Ještě nikdo se ke mně takhle nechoval. Já nikdy necítil takhle krásné doteky. Děkuju ti," usmál se, ale zároveň malinko posmutněl... Bylo až neuvěřitelné, že na tohle všechno musel čekat dlouhých 18 let.
"Ne, to já jsem ti vděčnej, Dany... A odteď ti už nebudu říkat Daniel, ale něco ti vymyslím. Daniel zní příliš hrubě. Když Tom říká Billovi šmoula, tak ty budeš můj," vesele se zasmál a přemýšlivě pozvedl obočí. Daniel jen s menším strachem očekával, co to zase vymyslí... A jenom se modlil, aby nebyl šmoulinka. "Víš, co miluju?" ozval se najednou Andy, který už přesně věděl, jak bude své nové sladké lásce říkat.
"Šmoulinku??" pípl Daniel přiškrceně, načež se celým lesem ozval Andyho veselý smích xD.
"Ne, tu ne. Ale miluju meruňky. Budu ti říkat meruňka," vyhlásil nakonec vesele.
"A to jako proč?" cupital za ním rozmrzele Daniel, který očekával něco lepšího, něco víc... chlapského... I když ale, když se porovnal s Billem, pořád měl Bill lepší přezdívku. Andy se pomalu otočil a přitáhnul si ho za úzké boky.
"Protože tak chutnají tvoje rty," vydechl tiše a něžně mu obkreslil obrys rtů ukazováčkem. "Opravdu?" špitl Daniel už vesele, a najednou mu ta přezdívka tak strašlivá nepřišla.
"Jojo," přitakal rychle Andy a se širokým úsměvem začal Dana znovu líbat...

"Ještě to bolí?" šeptl Bill tence, zatímco rozvalený na Tomově nahém bříšku mu na ránu přikládal led.
"Už je to lepší," usmál se sladce Tom, jehož milý úsměv se v mžiku změnil na žalostný výkřik, když na něj Bill omylem převrhl celý pytlík s ledem.
"Hoplá," zazubil se Bill a celý červený nevinně pozoroval Toma, který se třásl jako osika. "Pardon," pípl a rychle vyhazoval z postele kousíčky ledu.
"Já tě jednou dorazím, Billí," Tomův výraz se rázem změnil v sladký úsměv a jeho rty něžně dopadly na ty Billovy...

autor: B-kay

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...