čtvrtek 13. října 2011

Směsice fotek nafocených za posledních několik týdnů

Takže... fotky dám pod perex ;)

Foceno 7.října u nás doma z okna...

Foceno v pátek před Velkou pardubickou - bohužel doma nešel internet tak jsem to sem nemohla dát už ten den

Taktéž foceno ten pátek... Kousek od školy když jsem čekala na autobus

Jednou, když jsme tak čekali u nádra na spoj na intr

...

Vážně by mě zajímalo, kdo jim to maloval? to je tak dokonalý! Foceno na pouti ve mestečku kousek od obce kde "přežívám"

Nejlepší atrakce na pouti? Flash dance! Tohle vám tak zvedne adrenalin a ruce vás budou bolet od křečovitýho svírání tyčí ve snaze nelítat tam =D PS: Doporučuji si koupit alespoň Emoxen gel =D Bude potřeba =D

Myslím, že sem to fotila den před tou poutí... Kostel u nás v obci...

Tak tohle je Alex a část jeho pokoje - respektive oltář pro jeho obřady (je to na dlouhý vysvětlování a já sama tomu pořádně nerozumím... Ale dokáže člověku opravdu pomoc a nabýt ho energií...)

Můj oblíbenej "obrázek" u Alexe v pokoji =D Alex s oblibou říká "Nikomiu nedojde pravej význam jen proto, že je to to slovo balet" =D Kdo nepochopil: jde o tu duhu á la symbol homosexuality =D

Alex a jeho fazole (který jsme mimochodem sbírali ze srandy cestou kolem mateřské školky na jejím plotě) ve tvaru srdce =D

Vidíte ty stromy? To jsme see s Alexem zase vytlemily =D Zase ty barvy duhy...=D

Cestou k obhlídnutí nového vietnamského obchodu s potravinami u nás v obci... Ty mraky se mi prostě zdály zajímavý...

Když bylo horší počasí... Myslím, že každej ví co je to za řeku...

A dneska, kdy bylo docela pěkně...

Pár týdnů zpátky spolubyslící na intru trochu experimentovala ;D

Já neodolala a to tričko jsem si prostě musela koupit =D I <3 Japan - New Yorker - 250 Kč

No... To už je trošku starší... Ze 12.září... Fotka z okna z intru

Okolo tohohle chodím pokaždé, když jdu ze školy na intr pěšky a... Yeah! Fuck the system! =D Foceno dneska

Jo, n Suns jsem chtěla jít do šumpeka ale tam mě nepustili s tím že je to noční klub a mi není 18... A tady v Pardubicích nemám kde přes víkend být takže to je pro mě bohužel taky tabu... Foceno dneska

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...