čtvrtek 25. srpna 2011

Ugh... *neví jak to pojmenovat*... Reálný vztah s...

Takže... Jak bych to dneska začala...
No... Naty mi poslala na FB tuhle zprávu a... nechtěla mi říct zdroj abych ho tu uvedla takže jako zdroj uvádím Natku.
Já sama pořádně nevím, co k tomu říct... Snad jen... Wow! Ten kluk má odvahu a obdivuju ho za to že tohle veřejně (i když anonimně) přiznal!

Dobrý den. Potřebuju pomoc. Miluju osobu sobě nejbližší ,osobu která vypadá uplně stejně jako já, osobu stejného věku jako já. (zbytek pod perexem)

Musím dodat že jde o mého bratra. Ano sem Kluk a on je taky kluk. Otázku o tom zda jse to správné být homosexuál neřeším, Je to pro mě uplně normální jako jíst a nestydím se za to. Sice nemám rád když lidi homosexuální orientace davají svou ''zvláštnost'' najevo něakými pochody a vnucují to normálním.Ale já svoji orientaci neřeším. Musím teď řešit to kam mě má orientace zavázala. Muj bratr je moje dvojče. Už od narození ho naši rodiče neměli příliš v lásce.Prostě já sem byl ten koho měli radši. O něj se nikdy moc nestarali snad jen párkrát když si nás spletli ! Jinak sem byl ten pán dokonalí a on ten zavrženec. Když naši zjístili že sem defakto Gay tak mě zavrhli a vyhodili z domu. Naštěstí muj bratr měl v té době byt tak sem se k němu nastěhoval ale byl to náš společnej byt už dříve. Akorád že teď spím tam. Od té doby se náš vztah prohloubil. Sice já ho miluju už od svých 12ti let a proto sem mu vždy byl nablízku. Nemusím zmiňovat že nás okolí moc nebralo protože sme se přistěhovali s japonska (teda naši my dva sme se tu narodili) Tak sme se nejvíc kamarádil s ním. Vždy jsme si všechno říkali atd. Vždy sem měl potřebu ho ochraňovat protože sem starší! I když jen o 6 minut ale to nevadí .) . Teď nevím už jak dál.. Stračně bych si přál aby nikdy neřekl že mě má taky rád víc než jen bratra...Bohužel se tak stalo. Teď nevím co mám dělat. Sme 2 kluci a navíc bratři. Poraddit mi mužete jen vy protože ste okolí! Děkuji a prosím nepište mi že je to Fake nebo že sem hlupák atd. já si fakt nevím rady a sem docela v koncích :(:( A poradit mi mužete jen VY !!!

Ještě jsem Naty poprosila, aby mi zkopírovala odpověď na to:

Ahoj,
zdá se to jako z filmu, ale budu ti věřit a pokusím se na to nějak reagovat. To, že jsi gay, není v dnešní době nějaká velká překážka pro to, abys mohl prožít plnohodnotný život podle svých představ. Horší je, co cítíš k tvému vlastnímu bratrovi. Celé mi to připadá trochu zvláštní..rodiče tě vyhodili z bytu už v 16 letech a tvůj bratr už bydlí v 16 také sám? Možná tvá láska k bráchovi není taková, za jakou ji máš, ale kompenzuje (nahrazuje) pouze lásku rodičů k vám, kterou vám vaši rodiče zřejmě nemohli dát. Je to určitě dost spletité na to, abychom to jedním komentem mohli rozplést. Co si jít o tom osobně promluvit s odborníkem? Psycholog je vázán také etikou, takže tvé tajemství nesmí prozradit, rozhodně tě nebude ani nijak moralizovat, spíše ti pomůže si utřídit myšlenky a pomoci najít jakýsi smysl života. Nemusíš mít strach.

Tak... Tahle reakce mě zabila! Tak on že si, chudáček, kompenzuje lásku rodičů? No promiňte, ale... na tohle už nemám slov... Možná jen, že být já ten kluk, tak mi je z toho ještě hůř a totálně mě to srazí na kolena!

A taky o to, aby mi řekla jaký tam na to byly reakce v komentářích od "normálních" lidí a dozvěděla jsem se, že ho tam dost uráželi, což mi připadá naprosto hrozný! Děkuju Naty, že se tam toho kluka zastala ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...