neděle 14. srpna 2011

Saya se vám vrátila...

Takže... AHOOOJ! Zdrávím vás všechny už konečně z domu ;)
14 dní tábora a... je to na dlouho... myslím, že napsat tenhle článek mi bude "chvíli" trvat ale tak... začtěte se a bavte se a hlavně KOMENTUJTE všechny články!!! - perex -

Takže... Tohle bude něco jako... táborová kronika? xDDD ne, vážně... tak nějak stručnej popis uplynulých dní ;)
30.7. - odjezd do Domašova (ano ano, lepší tábor neexistuje)
- rozdělení lidí do oddílů (jo, tady začíná to zajímavý) a samozřejmě jsem byla "nejstarší dívka" - no hrůza xD
- jeden z "nejstarších chlapců" byl můj...hmm... moc pěknej kámoš xD (vážně jako, světlý kratší vlasy, modrý oči a ještě ke všemu milej)
No... pak dny plný šílených her (sakra já našeho sporťáka Petra zabiju za tu hrůzu) a mích opravdu silných alergických reakcí (důvod, proč asi příští rok nepojedu - alergie na trávy typu lipnice, ovsík...) kdy sem, se dusila a poprvé jsem použila inhalátor
7.8. - celodenňák na Šerák (jo, občas Praděd, občas Šerák) ale šlo to... Teoreticky se na táboře nesmí minerálky a nesmí se kupovat nebalené potraviny a já, neteř bývolýho vedoucího (který se za náma jezdí podívat a na celodenňák s náma taky chodí) mám minerálku skoro celej tábor a na celodenňáku jsem díky němu měla polívku v restauraci a kofolu (no není to fér ale... xD
Tak... Už loni po mě "koukali" dva moc hezcí, milý kluci... a... Upřímně, blonďák s delšíma vlasama,
modrýma očima xD Jen je takovej děvkař že tam poobjímal všechny holky starší 13 let a utíral si ruce od jaru do
mých tepláků xD samozřejmě na prdeli xD takže s ním bych nic neměla ani kdyby nevím co (to je holt už Frankie
xD) a jinak... už na začátku jsem se zmiňovala oé jednom dotyčném... ten mi ta prdel alespoň civěl když nesahal xD
a... *tlemí se jak idiot* ten byl ze mě mimo (a já z něj pomalu taky xD být tam ještě týden tak snad poprve v životě
vidím přes "růžový brýle") - bohužel odjel o dva dny dřív =(
No a konec tábora? Měli jsme mít závěrečný oheň (foto dole) ale těsně před ním začala taková bouřka a slejvák, že to
nebylo možný a oblíbená *"večerní iluminace" byla na zemi v jídelně na "plánku" nakresleným v hlíně. Nakonec si
všichni s brekem zazpívali a pak už brečeli jen u sebe ve stanu... (teda napřed jsme povyhazovaly škovory z plachty -
nesnáším tu mrňavou havěť)
Pak den odjezdu a to jsem svého "drahého strýčka" přemluvila ať mě vezme autem a nemusím jet domů s ostatníma s tím,
že bych brečela ještě víc.
Už teď se mi po těch lidech hrozně stýská... =´(
A kdo četl můj šílenej výklad, toho obdivuju xD Teď sem vám hodím pár fotek ...a k nim popisek...


celodenňák...


jedna z nočních her - na konci se vyhazovaly svítící tyčinky do vzduchu (všechny, úplně komplet všechny - tzn. přes 80 lidí a každej měl kolem 5ti tyčinek)


*iluminace - zapálení svíček a jejich postavení na místě, které jsme na táboře měli nejradši (já si zvolila u stožáru - pro mě symbol nástupu a pohledu na některé lidi *to si prostě nemohla odpustit*)


Tady to máte u toho mini - stožáru xD




já byla v zelených a skončili jsme poslední v celotáborovce


Závěrečný oheň - zapaloval se v ráno odjezdu (ten déšť) a má symbolizovat "vikingskou loď" jako téma letošního tábora



no a to v té oranžové mikině a růžových teplácích jsem já (jo, děsná kombinace - ale byla zima a ta mikina je nejteplejší co mám...) a za mnou jde trošku vidět Šimon (to je ten pěkný a milý dotyčný... xD )

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...