čtvrtek 25. srpna 2011

Follow Me - úvod...

Takže... Poslouchala jsem Follow Me od Alice Nine a napadla mě povídka se stejným názvem...
Asi bych měla dát nějaký to upozornění...takže...
WARNING:
Skutečné jsou pouze hlavní postavy a město ve kterém se děj odehrává!
Orientace a věk postav je smyšlená a stehjně jako prostředí, ve kterém se děj odehrává, nepopisuje skutečnost!
A taky bych ještě asi měla upozornit, že nevím, jestli se tu díly budou pravidelně oběvovat... spíš naopak - to záleží na chuti k psaní a inspiraci
- ták... protože a jelikož jsem obrázek kreslila já, tak se na něj vztahují autorská práva - takže... NEKOPÍROVAT!
Takže teď nějaký ten úvod...
Děj se odehrává v Osace.
Reitovi (Suzuki Akira, basista z The GazettE [J-Rocková Visual Kei kapela] - což se ovšem v ději nevyskytuje) je 17 let a chodí na střední školu.
Seba (Sebastiano Serafini,model, herec, klávesista a druhý vocalista z Dreams Not Reality [EuroVizuální Hard-rocková kapela] - známých jako DNR - což se v ději také nevyskytuje) se přistěhuje do Osaky z Itálie, kde je známým modelem a idolem dívek, k otci. 17ti letý model doufá, že v Japonsku, kde je míň známý, bude moci začít normálně žít a nebu muset skrývat svou orientaci, kvůli dívkám, které by nejspíš začali páchat sebevraždy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...