středa 22. června 2011

A zase nový blend k "Unbekannt Liebe"...

Já vím, měla bych sem dát spíš další díl... Ale když mě se to pořád nezdá dobrý a neustále ho přepisuju a přepisuju... No snad se co nejdřív dokopu ke konečné verzi... A tady teda ten další, novej blend ;) - perex -


Upřímě řečeno - patlala sem se s tím dvě hodiny a pak sem tady půl hodiny přemýšlela, která verze je lepší - vybírala jsem ze čtyř xD A nakonec vyhrála tahle ;) Doufám, že se všem, kteří čtou moji povídku bude líbit a OKOMENTUJÍ! (Yeah, já sama to dělám málokdy a po vás to chci, že xD)
No nic... Směr "Dance to destroy you" a pak... třeba dokoukat Paranoid Park...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...