sobota 14. května 2011

Experiment s částí mého šatníku ;D

Tak jsem si trošku pohrála se svým oblečením a vymýšlela kombinace oblečení, které by se nejvíc blížily Visual Kei a Lolita stylu... Takže pod perexem fotky...některý jsou mírně rozmazaný...ale jinak myslím docela dobrý...


taková lehčí punk-gotic lolita...


Punk lolita... (to fialové tričko doporučuji na jaře a v létě spíš jako mikinu a pod to top z předchozí fotky)


Punk lolita... taktéž doporučuji pruhované tričko v těch teplejších měsících jako mikinu a pod to bílý top


Něco mezi clasic a gothic lolitou...


Tak... A tohle si rozhodně nikdy neoblíkejte (tady jde o rukávky stažené z ramen a hlubší výstřih), pokud nechcete vypadat jako erorori (erotic lolita)... Já bych řekla, že to opravdu v tomto podání je na hranici erorori a gothit lolity...


No pod tohle by se mi hodila ještě bílá "halenka"... A byla by to nádherná clasic lolita... jen ještě musím ty šaty trošku zúžit (takle vypadám jak těhotná XD)

Tohleto bych řekla, že je takovej lehčí Visual Kei... á la moje všední oblečení...


Tohle taky nevypadá špatně...


A v téhle kombinaci jsem si připadala... hrozně laciná...


A vtomhle... To byl příšernej efekt hrušky... široký boky... (a to že nemám zrovna malý přednosti aby to vytvářelo ten dojem jen tak...)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...