úterý 17. května 2011

Death Note... Desu Nóto... Zápisník Smrti... Jak si kdo vybere ;)

Ták... Právě jsem dokoukala Death Note3 a... *brečí* No jako vážně... Já vím že sem...moc citlivá atd atd... Ale když... Viděli jste ten konec? To bylo tak krásný! Dojemný! Nádherný! *ukápla jí další slzička* To bylo tááák nádherný! Oh! L...je tak... *došli jí slova chvály* A rozhodla jsem se sem teda dát nějaký fotky z filmu... Nebo ze všech tří filmů... *zasněný pohled*
Vážně mě fascinuje, jak se L neustále něčím "cpe" ;D PS: Nehodlám se s tím patlat tak, aby to bylo popořadě podle dílů...






















Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...