sobota 28. května 2011

A zase něco ze života...což se tedy týká blogu

Tak... Vážně se omlouvám, že tady toho teď moc nepřibývá, ale já už vážně nějak nezvládám. Unbekannt Liebe mám už dva díly napsaný, ale ještě jsem se nedokopala k tomu, je přepsat... Nezvládám s tou závěrečnou prácí z výtvarky... K tomu mě přmluvili spolužáci k tomu, abych na "Poslední šanci" vymyslela modní přehlídku - z mého pohledu zaměřenou na japonskou modu, a oni že k tomu udělají jiné styly jako retro atd... A od úterka jsem byla nemocná... Do toho se vám musím ještě omluvit, že moc nekomentuju, ale povětšinou chodím na blogy přes internet v mobilu a to mi komentovat nejde... Takže vážně... Snad všechno zvládnu a "nízkou činnost blogu" napravím co nejdřív...
Zatím Tschüss... Saya

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...