sobota 2. dubna 2011

Nej lyžák Díl 2.

Další díl "Lyžáku" je tady... A já sama už se nemůžu dočkat, až Jájinka pošle další, i přesto, že už mám předem přečtený všechno, co má napsaný (nebo teda měla naposledy, když jsem u ní byla ;) )

autor: Jájinka
betaread: Saya-Mi
START DO ŠKOLNÍCH LAVIC
,,Gabíí!! Tady!!" Adriana obsadila předposlední lavici u dveří a netrpělivě svou kámošku očekávala. ,,Sorry že tak pozdě, ale musela jsem ještě vyvenčit Keisy a zavést obludu, která chce, abych jí říkala brácho do třídy. Nevím, proč si ho rodiče pořizovali, když se o něj nes............"
,,Co je?? Spolkla sis jazyk?? řekla Adriana, ale hned jí to docvaklo. Jediné, co ze sebe Gabka vydala bylo: ,,On je snad ještě hezčí........"
Do třídy vešel Patrik, Gabčin idol.
,, Čau holky!! jak jste si užily prázdniny??" Ticho. Naštěstí se Adríí vzpamatovala a řekla: ,,Ahoj Patriku!! Dobrý. Byli jsme našima v Chorvatsku. A ty??" ,,Jo, taky dobrý. Já byl na táboře. A jak ses měla ty Gabíí??"
,, Jo.... já...... no....... ok....... my........ no totiž já....... byla jsem na prázdninách u babičky.
Trapas. Gabka cítila, jak rudne.
Ona, suverénní a drzá holka má problém vykoktat, že byla na prázdninách u babičky.
,,Tak to je hustý. První, s kým se začal bavit, když vešel, jsme byli my dvě, lépe řečeno ty, protože se díval na tebe. Máš naději holka."
,, No tak to si nemyslím. Chovala jsem se jako naprostej dement, který právě zjistil, že může mluvit. ,,Ale no tak, Gabrielko, máme před sebou matematiku a musíme se připravit na krvelačnýho Grizzlyho." Grizzly byl jejich třídní učitel a přezdívku si děti odvodili z toho, že hraje fotbal a z fotbalu má i zdeformovanou chůzi.
,,A myslím, že právě přichází," řekla Adri a na to si obě začaly lovit z batohu matiku.
,,Tak vás tady zase po prázdninách vítám," řekl znuděně jejich učitel. Gabka pošeptala Adri do ucha: ,,Ale no tak, všichni dobře víme, že by si nás nejradši uškvařil a nakrmil námi ostatní."
Obě holky se rozhcechtaly přes celou třídu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...