pondělí 14. března 2011

Zase nemocná... (napsala bych to zase německy, ale to už by tu bylo 3x "wieder" XD)

Lidi...tohle fakt není možný XD V pátek jsem přijela z Ostravy (btw. cestou tam mě nějaká holka typla na 19ti letou XD) A v sobotu jsme byli se spoooooustou dalších lidí v Praze na "DĚTI RÁJE". No bylo to vážně pěkný ;) Jenže už v pátek večer mě bolelo v krku, což jsem přešla "Septolettem"...v sobotu jsem si to užila a neděli jsem prospala... Dnesa jsem nemohla ani polknout... bolelo to jak... Ráno jsem se sbalila a šla jsem k doktorce... A tam se to odehrálo přesně jako v mým snu: Přišla jsem, doktorka zkontrolovala krk, udělala výtěr, řekla, že si mám v pátek přijít pro výsledky a do té doba být doma... XD Zvláštní jak přesný XD Takže teď tady dopisuju 15.díl Unbekannt Liebe a snažím se polknout minerálku - no co? už mám vážně žízeň XD - AS bližší info o tom 15.dílu bude až u něj a pozor... Chystám u toho trochu změny...
Zatím Tschüss, Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...