pátek 4. března 2011

Omluva - zase XDDD a Death Note ;)

No...tak jak bych začala? Tak teda takhle: Omlouvám se, že tady poslední dobou vůbec nepřibývají povídky, ale měla jsem nějakej autorskej blok... Ale teď vám můžu slíbit, že se tady zase začnou od konce příštího týdne objevovat... Pro vysvětlení: JEDU DO OSTRAVY!!! Což se rovná veeeeeeeeeeeelké můze, která se mě už pomalu chystá políbit ;) Si už na rty dává lesk s colovou příchutí XD a bude jí to trvat do pondělka, než bude perfektní XD Tak konec vtipů... oOd příštího týdne máme prázdniny a tak si hezky jedu k příbuzným... A teď bych vám tady mohla básnit o Haničce a Kubíkovi, á la mích mladších příbuzných, na který už se těším a taky na to, až zase budu sedávát v okně ve druhým patře domu - to je na fotce to, s tou žárovičkovou hvezdičkou ;) - a můza mě tam bde až do pátku doslova vášnivě líbat ;) Nejradši bych tam zůstala až do neděle, ale bohužel už mám zase díky rodičům domluvený na příští sobotu ráno cestu do prahy na muzikál...
A než tady ty keci ukončím, tak vám ještě "hroooozně" chci říct XD že jsem právě dokoukala Death Note: The Last name a mám z toho slzy v očích... Tak ale kdo by neměl, kdyby mu ve filmu zemřel jeho oblíbenec... v mém případě L ;) Tak už vážně konec vykecávání a jdu dělat nějaký pokusy s grafikou... Zatím Tschüss, Saya ;)


Ach ano...okraj Ostravy...;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...