pátek 18. března 2011

Miluju tě... ale kdo jsi?I. Díl 19.

Autors: Spook-Bree & Saya-Mi

Tom: "Sedm." usměju se. A stisknu Billovi jeho penis
Bill: "hmm...a v kolik začíná škola?"
Tom: "Ve čtvrt na devět." usměju se zapunpuju a políbím ho
Bill: "hm...a to je ještě spousta času na..."

Tom: Zastavím jeho slova polibkem a pak dalším a dalším a honím mu ho
Bill: Vzdychám.
Tom: Usměju se a přejedu mu prstem po vstupu
Bill: "Tomi..."
Tom: Usměju se "Víš...možná že se to teď nehodí ale.." zašeptám a políbím ho
Bill: "Dělej cokoli..." Zamumlám do polibku.
Tom: Usměju se když vím že mu stojí. Sednu si na Billa obkročmo a usměju se.
Bill: "Hmm...tak něco dělej..." Vzrušeně zašeptám.
Tom: Políbím ho pak se nadzvednu a začnu na Billa nasedat. Přivřu oči.
Bill: "O-oh! Tome..." Zasténám.
Tom: Usměju se a zasténám když dosednu nadoraz
Bill: Zakláním hlavu. Tohle je...tak dokonalý. Vzdychnu když dosedne úplně.
Tom: Zakloním hlavu a celej se prohnu
Bill: Zavzdychám a chytnu Toma za boky.
Tom: Nadzvedávám se a zase dosedávám. Sténám a vzdychám se zakloněnou hlavou
Bill: Pomáhám mu. Vzdychám a sténám, oči přivřený, hlavu zakloněnou.
Tom: Užívám se to
Bill: Ruku přesunu do Tomova rozkroku.
Tom: Zavrdychám a slabě vykřiknu když ucítím jak se mi dotkl uvnitř prostaty
Bill: "Tam?" Zasténám a začnu ho zprcovávat i rukou.
Tom: Olíznu si rty a přikývnu. pak začnu dosedávat tak abych tě vždycky ucítil na tom slastném místečku
Bill: Jeho sténání mě vzrušuje ještě víc. Snažím se do něj přiráže a pořád mu ho honím.
Tom: Sténám a užívám si to. Už budu cítím to
Bill: Nemám daleko k vrcholu. Je to...zvláštní. on mě nechal tohle udělat...nebo spíš to udělal on...
Tom: Chtěl jsem vědět jak se Bill cítí. Vzdychám a začnu ho líbat
Bill: Snažím se spolupracovat a zvládat při tom i všechno ostatní...už jsem opravdu blízko...
Tom: Vykřiknu a udělám se
Bill: "Ah!" Vykřiknu sotva vteřinu po Tomovi a udělám se do něj.
Tom: Vykřiknu znovu když ucítím jak mi plní zadeček
Bill: Vydýchávám to a připadám si jak v nebi. Stáhnu Toma na sebe.
Tom: Povalím ho a vydýchávám se
Bill: Pevně ho obejmu. "Tomi...Moc tě miluju..." Zašeptám.
Tom: "Já tebe taky..." políbím ho
Bill: Usměju se do polibku. Nejradši bych znovu usnul.
Tom: "Musíme pohnout Billi."
Bill: "Nechci..." Zakňučím.
Tom: "Musíme."
Bill: "Ach jo..." Pohladím toma po tváři a pomalu si začnu sedat.
Tom: Usměju se a zvednu se
Bill: Vstanu z postele a pohledem hledám svoje oblečení.
Tom: Obléknu se a pozoruju Billa
Bill: Trošku se červenám. Nahý ru hledám své věci.
Tom: Plácnu Billa po zadku. Našel jsem jeho boxerky, Schovám si je za záda a dál ho pozoruju
Bill: "Hey! Dej mi je..." Zakňučím a natáhnu se přes něj.
Tom: Zazubím se ale pořád je držím
Bill: "Tomi..." Udělám psí očka.
Tom: "Nechám si je napamátku." zazubím se
Bill: "To můžeš až večer...ale v čem teď půjdu?" Zakňučím.
Tom: "Ti pujčím něco svého"
Bill: "Hmm...tak jo." Usměju se.
Tom:Ještě rychle si schovám tričko
Bill: "Hele tak to už ne. V tom stanu co nosíš ty já nikam nejdu!" Zavrtí hlavou.
Tom: "No tak můžeš jít bez trička." usměju se
Bill: "To by se ti líbilo, co?" Zasměju se.
Tom: "Moc." zazubím se
Bill: "Ale to by mě pak každej očumoval a...to už by se ti nelíbilo..."
Tom: "Joo to je fakt. proto mám povinost narvat na tebe stan." zazubím se potměšile
Bill: "Ne-e..." Zakňučím. "Když na mě narveš stan, tak uvidíš plachtu místo těla..." Potutleně se zazubím.
Tom: "Jáo jednou přežiju." uculím se
Bill: "V tom případě budu po zbytek života nosit stany." Pokrčím rameny i když bych si to nikdy nedokázal vzít.
Tom: "Budou ti slušet." šeptnu mu do ouška a pak mu ho s kousnu. S hrdým úsměvem vytahuju jedno tričko
Bill: "Neeee!" Zakňučím. "Nech toho nebo..."
Tom: "Ano?" zazubíl se. Kouknu na jeho ryfle. Jsou černý. Hm... Jo to bude vypadat hezky
Bill: "Nebo..." Sakra! Co teď?
Tom: Zasměju se a podám mu ho. "Na. to ti bude slušet."
Bill: "T-to nemyslíš vážně. Že ne?" Zděšeně se na něj podívám.
Tom: "Oblékni si ho a pak něco říkej."
Bill: "Ale Tomi..." Znovu nasadím psí očka.
Tom: "Nutit tě nebudu." povzdychnu si a podám mu jeho tričko
Bill: "Uf!" Oddychnu si. "Děkuju..." Usměju se.
Tom : "Hm." brouknu a kouknu na to tričko. Co mu na něm vadilo? ...No nic vezmu si ho na sebe já
Bill: Kouknu na něj. "Hm...takle je to lepší... Sluší ti." Usměju se a dooblíknu se.
Tom: Pousměju se a vezmu si na sebe kalhoty
Bill: "Kolik je hodin?" Kouknu na toma.
Tom: "Třičtvrtě na osm." kouknu na hodiky a pak na Billa
Bill: "Jak dlouho trvá cesta do školy?" No co, nějak jsem to zapomněl...taky jsem v ní byl tak...pětkrát?
Tom: "Patáct minut pomalé chůze." hážu si učení do tašky
Bill: "Tak to aby jsme šli. Musím si ještě vzít věci..."
Tom: Přikývnu
Bill: Jdu ke dveřím pokoje a kouknu na Toma.
Tom: Vezmu na sebe mikinu a tašku a jdeme
Bill: "Jdeš se mnou dovnitř?"
Tom: "Co tvoje mamka?"
Bill: Pokrčím rameny. "Alespoň tě pozná, ne?"
Tom: "To je asi taky fakt." usměju se a jdu za tebou
Bill: Usměju se a vejdu. "Mami?"
Tom: "Dobrý den." pozdravým nahlas
Bill: "Mami...tohle je Tom."
Máma: "Ach...těší mě." usměju se. Tak se jmenoval on také. Podám mu ruku
Tom: Usměju se a potřesu si s ní
Bill: Usměju se na mámu..."Jdu si pro věci a jdeme do školy..."
Máma :"Aha." usměju se na Billa a pozoruji Toma
Tom: Nervózně přešlápnu
Bill: Otočím sea rychle běžím pro věci.
Máma: Pozoruju Toma
Tom: Rozhlížím se
Bill: Přiběhnu zpátky. "Jdeme?" Zářivě se na Toma usměju.
Tom: Rychle s úsměvem přikývnu
Máma:Zaseknutá pozoruju Toma
Bill: Při pohledu na mámu pozvednu obočí. "Děje se něco?"
Máma: "Ne Billi nic...já jen...ne promiň." usměju se na svého synka a pak odejdu do kuchyně
Tom: Nechápavě zírám
Bill: Zírám asi stejně vyjeveně, jako Tom. "Mami? Fakt se nic neděje?"
Máma: "Och..já jen. Kolik jsi říkal že ti je Tome?" usměju se
Tom: Zamračím se. "Neříkal."
Bill: Zmateně koukám. "Proč se ptáš?" Zeptám se nakonec mámy.
Máma: "Och...vypadá jako Tom." usměju se smutně
Tom: Koukám jak nudle z nosu
Bill: "Mami? Nemotá se ti hlava?"
Máma: "Asi jo. Já já...omluvtě mě." odejdu
Tom: "Udělal jsem něco?"
Bill: "Ne...neudělal..." Pořád zmateně koukám. "Mami?" Jdu za ní a Toma táhnu za sebou.
Máma: Sedím u stolu a rozdýchávám to. Ne uklidni se.
Tom: Nechám se Billem táhnout
Bill: "Mami? Jak si to myslela?"
Máma: Kouknu na svého zmateného synka a Toma
Tom: Mračím se na ní
Bill: "Mami! Vnímáš?"
Máma: " Em...Tome kdy jsi se narodil?." koukám na Toma zoufale
Tom: "Prvního září." odpovím nechápavě
Bill: Pozvednu obočí. "Ty taky?"
Máma: Jen šokovaně koukám
Tom: "Jo...to vadí?"
Bill: "Mami?" Začínám mít podezření, že je mámě vážně špatně...
Máma: "Kolik ti je Tome?" koukám na něj se skleněnýma očima
Tom: "Sedmnáct."
Bill: Otevřu pusu úžasem.
Máma: "Kde jsi se narodil Tome?" koukám na Toma
Tom: "V Hansburku."
Bill: Už opravdu jen zírám.
Máma: "Kdo jsou tvoji rodiče?"
Tom: "Gayové..." koukám zmateně
Bill: Teď fakt nechápu. "Mami? O co tady jde?" Narodil se úplně stejně...
Máma: "Znáš své biologické rodiče?" koukám na Toma
Tom: "Ne.." řeknu trochu smutně
Bill: "Mami! O co jde?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...