pondělí 21. února 2011

That day will never come

No... Prosím NEUKAMENUJTE MĚ!!! XDD Já vím, že by se tady už měl objevit další díl Unbekannt Liebe, ale ještě jsem ho nestihla přepsat...=( A spontánně mě napadla jednodílka, která byla za půl hodiny napsaná a za další půl přepsaná...je sice krátká...ale je tady ;) Je to spíš...něco jako zamyšlení se...ale tak si to užijte a prosím klik na anketu =) - perex -

That day will never come - story by Saya-Mi (Bill & Tom Kaulitz)

Sedím v obýváku na gauči a… sním. Zase a znovu o tomtéž;
´Jaké by to bylo být s Tomem? Být s Tomem…opravdu být? Jaké by to bylo, kdyby mě něžně hladil a líbal? Být v jeho náruči? Kdybych ho mohl obejmout… a on objal mě? Jaké by to bylo, milovat se s ním?
Muselo by to být tak krásné… Mít ho vedle sebe jako oporu by určitě bylo tak…tak naplňující. Cítit jeho horké dlaně jak mě hladí, třeba jen po tváři, by bylo tak…krásné a povznášející. A jeho dlaně třeba na hrudníku nebo bocích… by byl určitě dokonalý a nepopsatelný pocit. Kdyby mě líbal, muselo by to určitě být tak vášnivé… A kdyby polibky přesunul na krk, pak by to bylo určitě tak vzrušující… Kdyby své polibky přemístil na mé bradavky… vzrušením bych dozajista zešílel. Sex s ním by byl…ne! Nebyl by to sex, bylo by to milování… Milování, které by mě naplňovalo… a cítil bych se konečně zase celý… Ale přesto by to byl pověstný ´Sex Gott´, se kterým by bylo i to milování tak vášnivé… Nebo jen pouhé odejmutí… a možnost být na chvíli v jeho náruči… Bylo by to to nejlepší, co jsem kdy zažil… Vlastně ne, nebylo. Nejlepší a nejkrásnější by bylo, kdyby mě miloval… alespoň jako bratra, jako dvojče… když ne tak, jako já jeho…´
Ze snění mě vytrhne bouchnutí dveří. Otočím se a posmutněle na Toma kouknu. "Ahoj Tome…" Pozdravím ho.
"Čau." Dostane se mi obvyklé odpovědi, po které se otočí, do uší si dá sluchátka a vyběhne nahoru. Pak slyším jen další prásknutí dveří, což značí, že se zavřel u sebe v pokoji.
Povzdechnu si a promnu si obličej v dlaních. Kéž by se na mě alespoň upřímně usmál… Ale ten den nikdy nepřijde…

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...