sobota 12. února 2011

Keci...ale důležitý XDDD

Takže...jsem se ve škole nudila, tak jsem počítala, kolik dílů Unbekannt Liebe týdně bych měla zveřejňovat, abych s 18.dílem srovnala díly tady a na twincest blogu a... Došla jsem k závěru, že tady teda bude maximálně jeden díl za 7 - 8 dní... A zároveň bych tady teď OFICIÁLNĚ POŽÁDALA EMIIN O SPOLUPRÁCI na jednodílce...což se rovná domluvě přes ICQ ;) A ještě jednou to mí oblíbený ´zároveň´: Hahaha!!! *směje se* mám náměty na další a další povídky...ne, nebudu zase stresovat s ´překvapením´ kdy se tu alespoň nějaká objeví XD... dneska jde o to, že už mám do čeho psát spontánní nápady a náměty a pak je ´realizovat´ - každej určitě pochopil, že tím myslím sepsat je do povídky... A vzhledem k tomu, že se tady teď Unbekannt Liebe bude objevovat míň často, tak budu mít čas ´realizovat´ ty svý nápady =) No nic...jdu přepsat další díl Unbekannt Liebe aby tu nejpozději v pondělí mohl být...
Tschüss...Saya =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...