čtvrtek 17. února 2011

Dnešek...shrnuto a podtrženo...XD

Dnešek byl docela zábavnej...XD
Ve škole - hodina přírodopisu
Učitelka: Jsou dva názory na vznik života na Zemi. Jeden je vědecký a druhý je názor víry... to znamená Starého zákona atd...
Spolužák: To jako to, že Bůh stvořil ty... Evu a Vaška? XDDD
V tu samou hodinu
Tina: (-hraje si s našema starýma, milionkrát přetíranýma lavicema tak, že do nich reje propiskou) Mii pavouk! (Hodími zmuchlanej "provázek" odlouplýho laku na sešit, ale toho jsem si fakt nevšimla)
Já: Ááááá! Ty debile!(Toť ve chvíli, kdy jsem si všimla, že to fakt pavouk není)XDDD

A na výtvarce (ZUŠ) - práce s keramikou...no...jsem tak trošku omylem z hlíny upatlala něco...ehm...u čeho jsme se se Spook dost nasmály XDDD

Ovšem...tím dnešní zábava končí... zítra si budu muset veškerou kosmetiku přestěhovat do "vyšších sfér" mého pokoje...protože se přižene "hejno příbuzných" z nichž jeden má jen dva roky...a druhej bude mít šest...a já nechci mít zničenej "svůj dokonalej vzhled" z nedostatku kosmetiky XDDD on si Viky rád pohraje a někoho zmaluje... XDDD
No nic...jdu spát tak zatím Tschüss...=)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...